Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/12/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/12/2018)
   Δόθηκε λοιπόν το υπόλοιπο 50% των αναδρομικών που μας χρωστούσανε…. Και κάποιοι θα λένε, «όλα καλά»! Έλα όμως, που δεν είναι έτσι… Από το πρωί, πήρα 4 μηνύματα από συναδέλφους, που βρίσκουν μεγάλες διαφορές σε αυτά που πήραν, με αυτά που πήραν συνάδελφοι με ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ! Θα μπορούσε κάποιος να πεί πως χρωστούσαν και έγινε συμψηφισμός. Όμως, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ! Γιατί, και εγώ προσωπικά, έχω το ίδιο πρόβλημα, αφού συμμαθητής μου με τα ίδια χρόνια, τον ίδιο βαθμό και την ίδια σύνταξη, πήρε ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑ αναδρομικά από εμένα! Ηλίου φαεινότερο, πως στην ΗΔΙΚΑ έγινε της «που@ανας το κάγκελο» με τα λάθη. Γιατί, δεν μπορεί παρά να είναι λάθη όλα αυτά, και άντε τώρα να τρέχουμε να τα διορθώσουμε. ΠΩΣ;;;;; Με αναφορές; Με δικηγόρους; ΠΩΣ;;; Φαντάζομαι, πως τα συλλογικά μας όργανα, θα μελετήσουν το θέμα και θα δώσουν κάποια λύση, ή τουλάχιστον σε συνενόηση με την ΗΔΙΚΑ ( που δεν μπορεί παρά να παραδεχτεί τα λάθη ) να μας κατευθύνουν σωστά σε ενέργειες, με την δυνατόν λιγώτερη ταλαιπωρία. Υπόψη, πως τα λάθη ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ! Ίσως και περισσότερα από τα σωστά! Πολύ φοβάμαι, πως το θέμα θα μας ταλαιπωρήσει για καιρό…..
--------------------------------------------
    Ο «πολύς» Φλαμπουράρης, δήλωσε πως για τα σκάνδαλα ευθύνονται η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Απέφυγε όμως να δηλώσει, πως ο ΣΥΡΙΖΑ τους κυνηγάει, για να…. τους φτάσει!
--------------------------------------------
    Αυτοί οι αριστεροί, είναι απίστευτοι! Το πιο εύκολο για αυτούς, είναι να κάνουν την μέρα, νύχτα! Αυτός ο Φλαμπουράρης, σιγά – σιγά θα μας πεί πως ο Πετσίτης περνούσε από έξω, είδε την πόρτα ανοιχτή και μπήκε, και πως οι φωτογραφίες είναι…. φωτομοντάζ ή ανύπαρκτες! Όλα να τα περιμενει κανείς από δάυτους….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου