Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (29/12/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (29/12/2018)
    Πλήρης εφαρμογή του «Ο εχθρός του φίλου μου είναι φίλος μου και ο φίλος του εχθρού μου είναι εχθρός μου» στην Συρία. Αυτό έγινε, και ενώθηκαν Κούρδοι και Σύροι εναντίον των Τούρκων, με τις ευλογίες της Ρωσίας, μετά την…. απαγκίστρωση των ΗΠΑ ( για πόσο;;;;; ) απο την περιοχή. Έτσι, οποιαδήποτε επιθετική ενέργεια των τούρκων, με βάσει τους Διεθνείς Νόμους ( ποιους;;;; χα, χα, χα…! ) θα θεωρείται εισβολή σε ξένο κυρίαρχο κράτος! Το σήριαλ, έχει ακόμα πολλά επεισόδια!
----------------------------------------------
    Δεν αναρωτιέμαι, εάν οι γιαπωνέζοι έχουν δίκιο, γιατί ΠΙΣΤΕΥΩ πως έχουν δίκιο!
----------------------------------------------
    Οι εντολές του «δίδυμου της κατσαρόλας» στην ΕΛ.ΑΣ. φαίνεται πως ήταν πολύ συγκεκριμένες. Ένοχοι οι αστυνομικοί, επειδή κακομεταχειρίστηκαν ένοπλο εγκληματία ( τον… γλυκούλη «ζακ», ντε… ) κατά την σύλληψή του. Απόταξη! Και περιμένουν να ενεργήσουν ξανά αστυνομικοί εναντίον ενόπλων εγκληματιών; Πλάκα θα έχει! Αλήθεια, έγινε καμία ΕΔΕ και τιμωρήθηκε κανένας για τις ΒΙΑΙΕΣ και ΥΒΡΙΣΤΙΚΕΣ ενέργειες αστυνομικών εναντίον συνταξιούχων, διαδηλωτών της ΔΕΘ, διαδηλωτών στις Πρέσπες, κτλ κτλ κτλ; Άσε, μην το σκέφτεστε. Μόνο μετάλλια που δεν μοίρασαν…..
----------------------------------------------
    Πρίν από χρόνια, οι μουσουλμάνοι επικήρυξαν ένα συγγραφέα ή δημοσιογράφο, για κείμενο που ΘΕΩΡΗΣΑΝ ότι ήταν κατά του Μωάμεθ. Και η επικήρυξη ισχύει ακόμα! Μια απλή «συγγνώμη, λάθος» είναι αρκετή για την ύβρη του δημοσιεύματος με τον…. Τούρκο να … αλατίζει  το γεύμα του Ιησού στον «Μυστικό Δείπνο»;
----------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebbok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου