Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/12/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/12/2018)
    Επαινετή η προσπάθεια για την σύνταξη και αποστολή αίτησης αποκαταστάσεως των αναδρομικών που ( δεν ) πήραμε, αλλά προσωπικά συνιστώ λίγη υπομονή. Δεν υπάρχει λόγος για τόσο μεγάλη βιασύνη!
----------------------------------------------
    Το Υπουργείο Εργασίας διαψεύδει πως εχθές είχαμε Χριστούγεννα! Τι είπατε; Πώς είναι δυνατόν, αφού εχθές είχαμε Χριστούγεννα; Έ, τώρα εκεί θα «κολλήσουμε»; Εδώ διαψεύδει το «αλαλούμ» των αναδρομικών, ισχυριζόενο ότι όλα έγιναν σωστά! Άσχημο πράγμα η… «γονυπετής» και η… «οριζοντίως» ανέλιξη, διότι μαζί με τα… «άλλα», καβαλάς και το καλάμι! Συν τοις άλλοις, δημιουργεί και άγνοια του κινδύνου!
----------------------------------------------
    Μοσχαρίσια μπριζόλα εργαστηρίου! Τι μας περιμένει ακόμα, Θεέ μου….
----------------------------------------------
    Και μου λέει ο φίλος μου ο Κωστάκης ( καθαριστής του Δήμου ):
-Ανδρέα, κάνω κόμμα!
-Τι κόμμα ρε Κώστα; Δεν μας φτάνουν αυτά που έχουμε;
- Τέτοιο κόμμα υπάρχει μόνο ένα, και.. προόδεψε! Μου έδωσε την έμπνευση. Θα λέγεται «Κ.Ε.Σ
- Τι πάει να πεί αυτό;
- Κόμμα Ελλήνων Σαβουρογάμηδων»! Να δείς πόσοι, αλλά κυρίως πόσες θα μας ψηφίσουν! Και μετά τις εκλογές, θα μας ζητούν και συνεργασία! Δυό κόμματα με ίδιες αρχές, μπορούν να κάνουν κυβέρνηση. Και θα δείς, σε λίγο καιρό, όλα τα υπουργεία θα έχουν γυναίκες υπουργούς! Θα μας ψηφίσουν και οι φεμινίστριες που κάνουν όλων των ειδών τις «χάρες»!
-Δεν γίνονται, ρε Κώστα αυτά τα πράγματα! Πήρες παράδειγμα δυό – τρείς περιπτώσεις και το γενικεύεις. Εδώ, ένας διευθυντής υπουργείου πριν 4-5 χρόνια «πήδηξε» μια υφιστάμενή του, και όταν έγινε γνωστό, πήγε να αυτοκτονήσει.
- Αυτός ήταν χαζός! Δεν γίνονται έτσι οι δουλειές!  Θα τις βάλουμε καθαρίστριες, θα τις φέρουμε στο γραφείο ως… «γενικών καθηκόντων», θα περάσουμε καλά και όταν φύγουμε, θα τους δώσουμε την θέση μας! Περίμενε, και θα δείς!
    Τι να του πώ τώρα του φίλου μου του Κώστα. Άρχισε να με προβληματίζει. Μήπως τελικά έχει δίκιο;
----------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου