Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (23/3/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (23/3/2019)
    Δεν το ξέχασα, από σήμερα μέχρι 26/3, Η ΣΗΜΑΙΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ!
----------------------------------------------------
    Μια φορά και ένα καιρό, ένας αγρότης άκουσε φασαρία από το κοτέτσι του. Αμέσως, πήγε να δεί τι γίνεται, και όταν έφτασε, είδε μια αλεπού να μασουλάει, και να έχει πούπουλα κότας στο στόμα. Ο αγρότης την ρώτησε
Τι κάνεις εδώ μέσα, κυρα – αλεπού
Η αλεπού του αποκρίθηκε:
Έκανε κρύο έξω, και μπήκα μέσα για να ζεσταθώ λιγάκι η καημένη…»
Ο αγρότης την ρώτησε πάλι:
Και αυτά τα πούπουλα στο στόμα σου από τι είναι; Έτρωγες τις κότες μου
Και η αλεπού του απάντησε:
Δεν φταίω εγώ η καημένη, η φύση μου είναι τέτοια!»
Και τώρα, για να καταλάβετε, αντικαταστήστε την αλεπου με την… κυρία Μυρσίνη Λοϊζου!
----------------------------------------------------
    Καλώς μισο-δικαιώθηκε ο Παναθηναικός για την διακοπή του αγώνα με τον Ολυμπιακό. Έτσι, ο αγώνας θα συνεχιστεί από εκεί που σταμάτησε, με τους ίδιους παίκτες. Όμως, ας προσέξει ο Παναθηναικός, γιατί μπορεί να φάει κανα – δυό ακόμα γκόλ….
----------------------------------------------------
    Ά, ρε Ανδρέα Παπανδρέου, «έφυγες» και άφησες την καημένη τη Μιμή απροστάτευτη… Τώρα την σέρνουν στα δικαστήρια για χρέη στο δημόσιο. Πού είσαι, να βάλεις μια τάξη και να τα ξωφλήσεις όλα με καμιά … κούτα PAMPERS…..
----------------------------------------------------
    Διαβάζοντας για την καθιερωμένη «χάρη» του ΠτΔ στην εκτιση των συνήθων πειθαρχικών ποινών , ασυναίσθητα μου ήρθε στο μυαλό ο… «ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΤΙΜΩΡΗΜΕΝΩΝ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΟΥ ΜΠΆΚΙΓΧΑΜ», όπου Μπάκιγχαμ το Πειθαρχέιο της Σχολής. Μεταξύ άλλων έλεγε , αν θυμάμαι καλά, πως την Στολή Εξόδου θα την φορούν μόνο σε παρελάσεις, σε… «υψηλά τέϊα» και σε εξόδους μετά από χάρη. Αλήθεια, τον θυμάται κανένας για να μου τον στείλει; Πολύ θα το ήθελα….
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου