Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (5/10/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (5/10/2018)
    Κάτι πήρε το μάτι μου και κάτι άκουσε το αυτί μου για…. τραπεζικό «κράχ» στην Ελλάδα, με τις μετοχές των τραπεζών να έχουν – λέει – χάσει το 90% της αξίας τους. Αυτό φαίνεται πολύ ύποπτο! Μου θυμίζει παλαιότερες καταστάσεις, που απαιτήθηκε… ανακεφαλαίωση, την οποία φυσικά, εάν θυμάστε, ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ! Και δεν είναι μόνο αυτό. Όπως διαμορφώνεται η κατάσταση στις τράπεζες, πολύ πιθανόν να έχουμε έλλειψη ρευστότητας με συνεπακόλουθο κάποιου είδους δέσμευση των καταθέσεων, όσες υπάρχουν τέλος πάντων.Και ακόμα, άλλοθι για το ξεπούλημα σε ξένα found των υπολοίπων δανείων ( στεγαστικών, καταναλωτικών κτλ) όσων δηλαδή δεν έχουν πουληθεί ακόμα, σε εξευτελιστικές τιμές. Και επιπλέον, άντε να με πείσετε εσείς, πως είναι τυχαία η χρονική συγκυρία του… «κράχ» με την άρση των capital controls και με την αποτυχία του δημοψηφίσματος στα Σκόπια. Πάω πολύ μακριά; Ίσως. Αποκλείεται όμως το ενδεχόμενο όλα αυτά να είναι, ως συνήθως, δάκτυλος των «φίλων» μας ώστε να εκβιασθούν έμμεσα κάποιες διαδικασίες; Μπορεί, κάποιοι να με πούν παρανοϊκό. Εύχομαι να έχουν δίκιο! Πάντως, ΚΑΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ! Νεό μνημόνιο;;;;;;;
--------------------------------------------
    Κάντε μια βόλτα από το bazaar βιβλίου στη ΔΕΘ. Μπορεί να βρείτε ενδιαφέροντα πράγματα. Ακόμα και εάν δεν βρείτε τίποτα, μια βόλτα πάντα κάνει καλό. Μπορεί να βρείτε και γνωστούς….
--------------------------------------------
    Άντε, περιμένουμε τα αναδρομικά! ( Για την ακρίβεια, την επιστροφή αυτών που μας έκλεψαν! )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου