Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (16/10/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (16/10/2018)
    Φέτος, κάθε μεσημέρι πηγαίνω στο Νηπιαγωγείο του εγγονού μου, για να τον παραλάβω. Εδώ και πολλές μέρες, παρατήρησα πως η σημαία του Νηπιαγωγείου ήταν σε οικτρή κατάσταση: Σκισμένη και μπλεγμένη στον ιστό, μέχρι τον σταυρό στην κορυφή του. Την Παρασκευή, έκανα παράπονα στους υπεύθυνους του Νηπιαγωγείου, και μου απάντησαν πως έχουν ενημερώσει την Διεύθυνση Εκπαιδεύσεως, και περιμένουν νέα σημαία. Όταν γύρισα στο σπίτι, είπα την όλη ιστορία στη γυναίκα μου, και εκείνη μου έδωσε την αφοπλιστική απάντηση: «Και γιατί δεν πηγαίνεις εσύ μία σημαία;». Έμεινα! Συνειδητοποίησα πως ήμουν πολύ καλός να βρίσκω τα «στραβά» και να γκρινιάζω με διαβήματα κτλ, αλλά εγώ ο ίδιος δεν έκανα το παραμικρό για την διόρθωση των λαθών και την αποκατάσταση των ζημιών ή παραλείψεων! Παρίστανα τον «τιμητή των πάντων» κουνώντας επιτιμητικά το δάχτυλο, χωρίς να μπαίνω στον κόπο να δραστηριοποιηθώ και εγώ ο ίδιος, έστω και στο ελάχιστο. Περίμενα όλα να τα κάνουν οι άλλοι! Προβληματίστηκα και ντράπηκα. Σήμερα το μεσημέρι, όταν πήγα να πάρω τον εγγονό μου, είχα μαζί μου μια καινούρια σημαία, την οποία με την βοήθεια του επιστάτη, τοποθέτησα στον ιστό. Ήταν το ελάχιστο που  έπρεπε να κάνω. Και, ειλικρινά, αισθάνθηκα μια αγαλλίαση απρόσμενη! Ο δε εγγονός μου, έλεγε συνέχεια δείχνοντας την σημαία: «Ο παππούς μου την έβαλε!». Μήπως όλοι μας, πρέπει κάποια στιγμή να πάψουμε να είμαστε τιμητές των πάντων, και να ασχοληθούμε προσωπικά με κάποια προβλήματα; Μήπως πρέπει να πάψουμε να τα περιμένουμε όλα από τους άλλους; Μήπως πρέπει να πάψουμε να κουνάμε το δάχτυλο για ό τι στραβό βλέπουμε;  Και σε τελική ανάλυση, μήπως πρέπει να σηκώσουμε  τα μανίκια μας και να ασχοληθουμε σοβαρώτερα, γενικώς;
--------------------------------------------------------
    Εντάξει, από ό τι φαίνεται την βίασαν την δικαστίνα, όμως λόγω της ιδιότητάς της , έπρεπε να είναι πιο προσεκτική στις συναναστροφές της; Γιατί, προφανώς, είχε κάποιες συνήθειες που δεν συνάδουν με το λειτούργημά της. Μήπως κάνω λάθος;;;;;;
--------------------------------------------------------
    Άντε, περιμένουμε τα αναδρομικά! ( Για την ακρίβεια, την επιστροφή αυτών που μας έκλεψαν! )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου