ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1.Ξεκολλάνε οι μετροπόντικες έπειτα από δύο χρόνια
Η Πρωταπριλιά
πέρασε…
Του Φώτη Κουτσαμπάρη
Στη βραδινή συνεδρίαση της Μ. Τρίτης το δ.σ. της αναθέτουσας εταιρείας ενέκρινε τη διάθεση του ποσού για τη μετακίνηση των δύο ΤΒΜ στη Νέα Ελβετία. Με την ολοκλήρωση της μετακίνησης οι μετροπόντικες θα αρχίσουν τη διάνοιξη των σηράγγων αντίστροφα, μέχρι να φτάσουν στο σταθμό της Ανάληψης και να ολοκληρωθεί στο σύνολό της η υπόγεια διαδρομή του μετρό Θεσσαλονίκης. Η διαδικασία για την αποσυναρμολόγηση και επανασυναρμολόγηση των μηχανημάτων υπολογίζεται ότι θα διαρκέσει περίπου έξι μήνες, δηλαδή η αντίστροφη πορεία θα αρχίσει το φθινόπωρο.
Υπενθυμίζεται ότι οι μετροπόντικες καθηλώθηκαν στην Ανάληψη το Μάιο του 2012 εξαιτίας των καθυστερήσεων που σημειώθηκαν στις διαδικασίες απαλλοτριώσεων στους επόμενους σταθμούς της Βούλγαρη και της Πατρικίου.
Στη βραδινή συνεδρίαση της Μ. Τρίτης το δ.σ. της αναθέτουσας εταιρείας ενέκρινε τη διάθεση του ποσού για τη μετακίνηση των δύο ΤΒΜ στη Νέα Ελβετία. Με την ολοκλήρωση της μετακίνησης οι μετροπόντικες θα αρχίσουν τη διάνοιξη των σηράγγων αντίστροφα, μέχρι να φτάσουν στο σταθμό της Ανάληψης και να ολοκληρωθεί στο σύνολό της η υπόγεια διαδρομή του μετρό Θεσσαλονίκης. Η διαδικασία για την αποσυναρμολόγηση και επανασυναρμολόγηση των μηχανημάτων υπολογίζεται ότι θα διαρκέσει περίπου έξι μήνες, δηλαδή η αντίστροφη πορεία θα αρχίσει το φθινόπωρο.
Υπενθυμίζεται ότι οι μετροπόντικες καθηλώθηκαν στην Ανάληψη το Μάιο του 2012 εξαιτίας των καθυστερήσεων που σημειώθηκαν στις διαδικασίες απαλλοτριώσεων στους επόμενους σταθμούς της Βούλγαρη και της Πατρικίου.
Η ανάδοχος κοινοπραξία είχε προτείνει τότε
τη μετακίνησή τους, αλλά ζητούσε την έγκριση 16 εκατ. ευρώ,
για να προχωρήσει αυτή η ενέργεια. Η “Αττικό Μετρό”
υπολόγισε το κόστος στα 5 εκατ. ευρώ
και δεν δεχόταν να καταβάλει περισσότερα χρήματα. Η υπόθεση οδηγήθηκε στη
διαιτησία.
Ωστόσο η προχθεσινή απόφαση φαίνεται ότι
δίνει λύση. Σύμφωνα με το διευθυντή του μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργο Κωνσταντινίδη, που μίλησε στη “Μ”, τα χρήματα θα προέλθουν από
τα συνολικά κονδύλια του έργου και θα είναι
ίσα με τις πραγματικές ανάγκες. Ο ίδιος απέφυγε να προσδιορίσει το
ακριβές ποσό, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι περί τα 2 εκατ. ευρώ.
Για μια στιγμή…Εγώ
ο βλάκας, πάλι δεν κατάλαβα. Ζητούσαν 16.000.000 ε για μια δουλειά
που κάνει 2.000.000 ε ??? Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια. Μήπως πια
πρέπει και ο λαός της πόλεως να κάνει το ίδιο ????
Η “Αττικό Μετρό”
εγκρίνει καθημερινά προσλήψεις στο αρχαιολογικό τμήμα του έργου, προκειμένου να
συνεχιστεί η αρχαιολογική σκαπάνη στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας,
στην Αγίας Σοφίας και στις εισόδους των σταθμών. Ήδη έχουν προσληφθεί
επιπλέον 180 εργαζόμενοι και ο αριθμός τους αναμένεται να φτάσει στους 630,
όπως προβλέφθηκε με τελευταία απόφαση του ΚΑΣ. Θα διατεθούν επίσης επιπλέον 42
εκατ. ευρώ για ανασκαφές. Οι συμβάσεις που υπογράφουν οι νέοι εργαζόμενοι είναι
τετράμηνες και εξάμηνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου