Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/6/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/6/2020)
    Η ΕΑΑΣ ανακοίνωσε την πρόθεση προσλήψεως επαγγελματία δημοσιογράφου, για τις ανάγκες της…. Ίσως χρειάζεται, αφού οι «δικοί» μας γενικώς, δεν διακρίνονται για τις επιτυχίες τους σε αυτόν τον τομέα. Το ερώτημα είναι, ΠΟΣΟ; Πόσο θα μας κοστίσει; Θα πληρώνει το ΥΠΕΘΑ; Θα γίνεται συλλογή του μισθού δια … περιφοράς; Σε αυτά τα ερωτήματα, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ απάντηση! Η οποία φυσικά και θα δοθεί! Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να κρίνουμε και το έργο που θα προσφέρει.
------------------------------------------
    Όπως είναι φυσικό, κατακαλόκαιρο συνήθως δεν υπάρχουν σημαντικές ειδήσεις. Έχουμε μόνο τις τουρκικές προκλήσεις, τον κορονοϊό και… αυτά! Όλα τα άλλα, σε επίπεδο γενικού ενδιαφέροντος, είναι λεπτομέρειες. Καυγάδες δια ανακοινώσεων! Εντάξει, μας έπεισαν…. Αυτό όμως δίνει την δυνατότητα να δημοσιεύσω διάφορα  ενδιαφέροντα θέματα, όχι επίκαιρα, αλλά σημαντικά κατά τη γνώμη μου για την ενημέρωση ή ανασκάλεψη μνήμης.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου