Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

ΕΦΥΓΕ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΕΦΥΓΕ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Στεκόταν πλάι μου μες την χαρά μου
Μέσα στις βλέψεις μου και τα όνειρά μου
Υπήρχε στα τραγούδια μου μια ελπίδα περισσή
Θύελλα στην μοναξιά μου, του πόθου το κρασί.

Στεκόταν πλάι στης μουσικής την αρμονία
Ματιές στα αστέρια, που θύμιζαν γιορτή
γνωστή η σχέση στη πόλη και την κοινωνία
ερωτικοί δεσμοί του στήθους οι αναστεναγμοί.

Πόσο την αγάπησα μαγεμένος από την ομορφιά της
δήλωνα επιθυμίες, έρωτες στην αγκαλιά της
ήμασταν ταίρι τότε το νιώθαμε σφιχτά
στην γλύκα μιας αγάπης, του γιασεμιού την ευωδιά.

Πόσο την αγάπησα ένιωθα δύναμη και ορμή
Ζούσε μες τους πόθους μου, των ονείρων θησαυροί
Ήμασταν ταίρι τότε το νιώθαμε σφιχτά
Στην γλύκα μιας αγάπης του γιασεμιού την ευωδιά.

Να ξεχάσω δεν μπορώ και αν προσπαθώ τόσο καιρό
Η φωνή μου πλέον δεν την αγγίζει πια
Γράφω στίχους νάταν  πλάι μου να την χαρώ
Έφυγε απρόσμενα  δεν λαλούνε τώρα τα πουλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου