Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/2/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/2/2019)
    Τελικά, δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη στις παλιές φωτογραφίες, εκτός και εάν είσαι και εσύ μέσα. Αυτό έγινε και με την περίφημη «παρέα Τσίπρα». Η Μπαζιάνα δεν είναι η Μπαζιάνα, αλλά κάποια άλλη φίλη που βέβαια, διορίστηκε στη βουλή το 2010. Το όνομα δεν έχει σημασία. Και ο Κουτεντάκης, δεν είναι ο Κουτεντάκης… Ποιος είναι; Θα μάθουμε, αν και δεν έχει και αυτό σημασία…
----------------------------------------------------
    Κάτι μας είπαν τώρα, με τα διπλώματα οδηγήσεως…. Αυτό που κάνει εντύπωση, είναι πως στην Κέρκυρα ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι Σχολές Οδηγών έχουν προσθέσει στα δίδακτρα 50 ευρώ για… «λάδωμα» του όποιου εξεταστή προκύψει!!! Έχει γίνει ΘΕΣΜΟΣ η υπόθεση….
----------------------------------------------------
    Δεν μου φαίνεται και πολύ «βιασμός» αυτό που έγινε στην Κομισιόν. Εκείνος, 47 χρονών, εκείνη 27, ήταν και συνεργάτες, έ, πολλές φορές πάει η στάμνα στη βρύση…. Αν προσθέσεις στο λογαριασμό και κανένα… ποτάκι, πάει…. ΕΓΙΝΕ! Για αυτούς τους περίφημους… βιασμούς, θα σας έχω κάτι αύριο!
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου