Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Μηνύει τους γονείς του γιατί τον γέννησαν... χωρίς να τον ρωτήσουν


Μηνύει τους γονείς του γιατί τον γέννησαν... χωρίς να τον ρωτήσουν
    Στο εδώλιο σκοπεύει να στείλει τους γονείς του ένας 27χρονος από την Βομβάη επειδή εκείνοι αποφάσισαν… να τον φέρουν στον κόσμο χωρίς τη συγκατάθεσή του.
    Απίστευτο και όμως αληθινό.  Η ιστορία του 27χρονου Ράφαελ Σάμιουελ κάνει τον γύρο του κόσμου, με τον ίδιο να δηλώνει ότι είναι «αντι-γενετιστής» και πως πριν κάποιος γίνει γονιός θα πρέπει να ρωτά το αγέννητο παιδί αν επιθυμεί να έρθει στον κόσμο!
    «
Θέλω να πως σε όλα παιδιά της Ινδίας ότι δεν χρωστούν τίποτα στους γονείς του. Αγαπώ τους γονείς μου, έχω μια εξαιρετική σχέση μαζί τους, αλλά με έχουν κάνει για δική τους ευχαρίστηση» δηλώνει και προσθέτει: «Η ζωή μου είναι εκπληκτική, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να φτιάξω τη ζωή μου μέσα από τον παραλογισμό των σπουδών και της καριέρας, ειδικά όταν δεν ερωτήθηκαν αν θέλω να έχω ύπαρξη»!
    Έτσι λοιπόν ο 27χρονος σκοπεύει να καταφύγει στη δικαιοσύνη έχοντας απέναντί τους τους ανθρώπους που τον έφεραν στη ζωή ώστε να αποκαταστήσει την αδικία. Πάντως, προς έκπληξη όλων, λέει πως οι σχέσεις του με τους γονείς του είναι εκπληκτικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου