Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/2/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/2/2019)
    Δεν είμαι από εκείνους που πιστεύουν πως οι βαρύγδουποι επιστημονικοί τίτλοι και η σοβαροφάανεια είναι αλάθητα κριτήρια για την επιλογή ατόμων σε επίσημες κυβερνητικές θέσεις. Και αυτό, γιατί πάμπολλες φορές, αποδείχτηκε… «άνθρακας ο θησαυρός»! Όμως, από αυτό το σημείο, μέχρι του να γίνονται σερβιτόροι, καθαρίστριες, γραματείς, βενζινάδες κτλ υπουργοί και υφυπουργοί, έχει άπειρη απόσταση. Τώρα, μας «προέκυψε»  υπουργίνα, η κοπέλα που κρατάει την ομπρέλα του «Πινόκιο»!!! Οποία ξεφτίλα θεσμών…. Κάποιοι, θα μου πούν: «Ξέρεις, ρε, τι είναι αυτή;» και θα μου αραδιάσουν άπειρους τίτλους σπουδών και .. προϋπηρεσίας. Σαν και αυτούς που έχουν… οι μισοί Έλληνες! Πιστεύω πως ΣΚΟΠΙΜΑ ο «Πινόκιο» και οι συν αυτώ, επιδιώκουν να ευτελίσουν και ξεφτελίσουν τους θεσμούς, γελοιοποιώντας τους.
----------------------------------------------------
    Καλά το έκανε και το ανατίναξε το σπίτι !  Έδωσε του κόσμου τα λεφτά για να το φτιάξει, και λόγω διαζυγίου, το πήρε η γυναίκα του! Καλά έκανε! Τώρα, τον λένε τρελό. Μόνο τρελός δεν είναι!
----------------------------------------------------
    Οι Γερμαναράδες, φοβούνται μήπως και μετά τις εκλογές, ο Μητσοτάκης τους χαλάσει τη «μανέστρα» και απειλούν….. Τζάμπα απειλούν! Ο Μητσοτάκης πολύ φοβάμαι πως θα δεχτεί όλες τις συριζαίϊκες συμφωνίες, και θα λέει «Δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά», ενώ συγχρόνως θα κατηγορεί το ΣΥΡΙΖΑ. Παλιά, δοκιμασμένη συνταγή!
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου