Σάββατο 7 Ιουλίου 2018

«Θα σου φύγω σ' τό 'χα πει»


«Θα σου φύγω σ' τό 'χα πει»
Ανδρέας Μελεζιάδης
    Μια ειδική αφιέρωση εν όψει εκλογών, από τους Έλληνες ( το 92% τουλάχιστον) προς την «πνέουσα τα λοίσθια» συμμορία του ΣΥΡΙΖΑ, ιδιαίτερα μετά τις τελευταίες αποφάσεις της σε ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ!
    Θα μπορούσε να μπεί και το «Πότε θα κάνει ξαστεριά», αλλά φοβάμαι μήπως το συνδυάσουν με τον ήλιο του… πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ.
    Μόλις αυτό έγινε γνωστό, ο Τζανακόπουλος σε συνεργασία με Καρανίκα, απάντησε με το επόμενο, το «ΦΕΥΓΩ»! Και μας το αφιερώνει!

Θα σου φύγω σ' τό 'χα πει
θα σου φύγω και γέλαγες εσύ
πριν μ' αφήσεις σημάδια και τα όνειρα άδεια
Θα σου φύγω σ' τό 'χα πει

Τώρα κλαις γιατί κλαις
συ δεν είσαι που γέλαγες χτες
μόνη σου έχεις γκρεμίσει όσα εγώ είχα χτίσει
τώρα τάχα γιατί κλαις

Θα σου φύγω σ' τό 'χα πει
θα σου φύγω και γέλαγες εσύ
θα βρεθεί άλλο ταίρι να με πάρει απ' το χέρι
και θα φύγω σ' τό 'χα πει

Τώρα κλαις γιατί κλαις
συ δεν είσαι που γέλαγες χτες
μόνη σου έχεις γκρεμίσει όσα εγώ είχα χτίσει
τώρα τάχα γιατί κλαις


καποτε εχτιζα ενα ονειρο τη μερα
τωρα η στρατα μου δε παει παραπερα
φευγω, τωρα φευγω.

καποτε κοιταζα τον ηλιο μες τα ματια
κι αυτον τον ηλιο μου τον κανανε κομματια
φευγω, τωρα φευγω.

τωρα ο ουρανος δε με φοβιζει οσο κι αν βρεχει
τωρα η ελπιδα μου ταυτοτητα δεν εχει
φευγω, τωρα φευγω.

φευγω, φευγω και παιρνω την καρδια μου
κι ενα τραγουδι συντροφια μου
φευγω, φευγω.

φευγω κι αφηνω πισω μου συντριμια
αρρωστημενους κι αγριμια, φευγω, φευγω
φευγω, τωρα φευγω.

δεν το αντεχω να βουλιαζω μες το ψεμα
τωρα καταλαβα πως ημουνα ενα δεμα
φευγω, τωρα φευγω.

θελω να ζησω τη ζωη μου εξω απ' τα μετρα
τωρα που σκληρυνε η καρδια μου σαν τη πετρα
φευγω, τωρα φευγω.

τωρα ο κοσμος κι οι φωνες δεν με τρομαζουν
τωρα τα χερια μου ενα συνθημα χαραζουν
φευγω, τωρα φευγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου