Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (5/7/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (5/7/2018)
Ανδρέας
     Θυμήθηκα μια ανάρτηση που είχα κάνει στο προσωπικό μου μπλόκ ( μόνο δικά μου θέματα και άρθρα) τον Μάρτιο του 2013. Τότε που το ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ δεν είχε αρχίσει να «κυκλοφορεί». Ήταν τον Μάρτιο, μετά το συλλαλητήριο για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Πέντε χρόνια πέρασαν, και έγιναν αυτά που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πως θα γίνουν.. Και όμως έγιναν! Το βάζω, για τον μεγάλο συμβολισμό του «VA PENSIERO» ή «ΠΕΤΑ ΣΚΕΨΗ» στα ελληνικά. Έ, όποιος δεν το ξέρει, είναι πραγματικά αμόρφωτος! Κουράγιο, παιδιά, τίποτα δεν τέλειωσε, και τίποτα δεν θα τελειώσει, εάν δεν τραγουδήσει η «χοντρή κυρία». Και εγώ τουλάχιστον, ξέρω το τραγούδι που θα πεί…….
------------------------------------
   Πόσο ηλίθιος μπορεί να είναι ο άνθρωπος; Και αναφέρομαι στον Τζανακόπουλο, ο οποίος μας ενημερώνει πως «Η ΝΔ ΘΈΛΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΉ ΤΩΝ ΣΥΝΤΆΞΕΩΝ»!!! Και το λέει έτσι, σαν προκήρυξη, χωρίς αιτιολόγηση κτλ. Μα, είναι με τα καλά του; Κατ’ αρχή, δεν νομίζω πως κανένας ( από όλα τα κόμματα ) δεν θέλει την περικοπή των συντάξεων, τη μείωση μισθών και όλα τα παρεμφερή. Όταν αυτά γίνονται, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολουθούν οι κυβερνήσεις, και για αυτό λέω πως είναι «όλοι για τα μπάζα».ΟΛΟΙ, για να μην παρεξηγιόμαστε….. Και όλοι, κατηγορούν τους… «άλλους» για τον ίδιο λόγο! Δοξάστε τους…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου