Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ 239. Ο σκύλος και ο μάγειρας.



ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ
 ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ 239. Ο σκύλος και ο μάγειρας.
     Ένας σκύλος κρυφά μπήκε σε ένα μαγειρείο , και καθώς ο μάγειρας ήταν απασχολημένος σε κάτι, άρπαξε μιά καρδιά απο ζώο  που ο μάγειρας θα την έκαμνε σούπα , και έφυγε.
    Τότε ο μάγειρος θύμωσε, και λέει στον σκύλο:
 «Ρέ παλιόσκυλο, όπου και να πάς θα σε πιάσω! Δέν θα μου γλυτώσεις! Γιατί, δέν μου πήρες καρδιά, μου έδωσες καρδιά!»
   "Μου έδωσες καρδιά" είναι μιά έκφραση που σημαίνει "μου έδωσες θάρρος, πείσμα, μαχητικότητα".   Πολλές φορές η αίσθηση της αδικίας κάνει τον άνθρωπο τόσο γενναίο, που να μήν μπορεί να του γλυτώσει ο εχθρός του..
Ελεύθερη απόδοση. Ανδρέας Μελεζιάδης
***************************************************************
Κύων καὶ μάγειρος
    Κύων εἴς τι μαγειρεῖον εἰσελθών, τοῦ μαγείρου ἀσχοληθέντος, καρδίαν ἁρπάσας ἔφυγεν.
Ὁ δὲ ἐπιστραφείς, ὡς ἐθεάσατο αὐτόν, εἶπεν·
« Ἀλλ᾿, ὦ οὗτος, ὅπου ἂν ᾖς, φυλάξομαι σε· οὐ γὰρ ἀπ᾿ ἐμοῦ καρδίαν εἴληφας, ἀλλ᾿ ἐμοὶ καρδίαν δέδωκας».
Ο ΜΥΘΟΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΤΙ…
Ὁ λόγος δηλοῖ ὅτι πολλάκις τὰ παθήματα τοῖς ἀνθρώποις μαθήματα γίνονται..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου