3.Οριστική παύση εργασιών στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης;
Μετά την σχεδόν
οριστική παύση εργασιών στο αρχαιολογικό τμήμα και αφού αντί για ανάκληση της εκ περιτροπής εργασίας
είχαμε και τις απολύσεις των τελευταίων 50 εργαζόμενων στους Μετροπόντικες
διαβάσαμε με έκπληξη
την απάντηση του Υπουργείου Υποδομών,
πως θα υποδείξει την πρόσληψή τους στην Καλαμαριά.
Ορισμένες βασικές επισημάνσεις:
Υπάρχει μεγαλύτερη ομολογία πως το έργο πλέον έπαψε να υπάρχει, αφού κανονικά, πρώτα πρέπει να ολοκληρωθούν οι σήραγγες της βασικής γραμμής – που έχουν σταματήσει λίγο πριν το σταθμό Ανάληψη – και μετά να αρχίσει η διάνοιξη της Καλαμαριάς;
Αν είναι σε θέση το υπουργείο να κάνει υποδείξεις στον Ανάδοχο, γιατί ανέχεται αυτή την κατάσταση στη βασική γραμμή, αναφορικά με τη διαχείριση των εργαζομένων. Αυτό δεν εποπτεύει τον Κύριο του έργου, ο οποίος θεωρητικά δίνει και τις σχετικές εντολές; Η μήπως σε αυτό το σημείο βολεύει όλους να ξεμπερδεύουμε με αυτούς;
Γιατί δεν πιέζεται ο εργολάβος να υπογράψει τη 2η Σ.Σ. ώστε να ανοίξουν τα εργοτάξια και να έχουμε την πρόσληψη – μετά από έξι μήνες – αρχικά 500 ατόμων στο αρχαιολογικό τμήμα και στη συνέχεια, άλλους 2000 τουλάχιστον στο κατασκευαστικό;
Γιατί η αυτή η κυβέρνηση ανέχεται την εφαρμογή τέτοιας νεοφιλελεύθερης εργατικής πολιτικής, με την εκβιαστική εφαρμογή της «απασχόλησης» μίας ημέρας την εβδομάδα, παραπέμποντας σε καταστάσεις που συνειρμικά μας φέρουν στο μυαλό τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας και του Σκαραμαγκά όπου η «απασχόληση» ήταν μια φορά το μήνα; Ή μήπως αυτό θα είναι το επόμενο βήμα, ώστε να φαίνεται στα χαρτιά το έργο ζωντανό;
Προκειμένου να απευθύνουμε τα παραπάνω ερωτήματα, να δηλώσουμε την αντίθεση μας στο διαφαινόμενο οριστικό κλείσιμο του έργου και περιμένοντας απαντήσεις από όλους, διοργανώνουμε παράσταση διαμαρτυρίας, την Πέμπτη 21 Μαϊου, 11:00 π.μ. στη συμβολή των οδών Αγ. Σοφίας και Εγνατίας, απέναντι από έναν χώρο που κάποτε ονομαζόταν εργοτάξιο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Υπάρχει μεγαλύτερη ομολογία πως το έργο πλέον έπαψε να υπάρχει, αφού κανονικά, πρώτα πρέπει να ολοκληρωθούν οι σήραγγες της βασικής γραμμής – που έχουν σταματήσει λίγο πριν το σταθμό Ανάληψη – και μετά να αρχίσει η διάνοιξη της Καλαμαριάς;
Αν είναι σε θέση το υπουργείο να κάνει υποδείξεις στον Ανάδοχο, γιατί ανέχεται αυτή την κατάσταση στη βασική γραμμή, αναφορικά με τη διαχείριση των εργαζομένων. Αυτό δεν εποπτεύει τον Κύριο του έργου, ο οποίος θεωρητικά δίνει και τις σχετικές εντολές; Η μήπως σε αυτό το σημείο βολεύει όλους να ξεμπερδεύουμε με αυτούς;
Γιατί δεν πιέζεται ο εργολάβος να υπογράψει τη 2η Σ.Σ. ώστε να ανοίξουν τα εργοτάξια και να έχουμε την πρόσληψη – μετά από έξι μήνες – αρχικά 500 ατόμων στο αρχαιολογικό τμήμα και στη συνέχεια, άλλους 2000 τουλάχιστον στο κατασκευαστικό;
Γιατί η αυτή η κυβέρνηση ανέχεται την εφαρμογή τέτοιας νεοφιλελεύθερης εργατικής πολιτικής, με την εκβιαστική εφαρμογή της «απασχόλησης» μίας ημέρας την εβδομάδα, παραπέμποντας σε καταστάσεις που συνειρμικά μας φέρουν στο μυαλό τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας και του Σκαραμαγκά όπου η «απασχόληση» ήταν μια φορά το μήνα; Ή μήπως αυτό θα είναι το επόμενο βήμα, ώστε να φαίνεται στα χαρτιά το έργο ζωντανό;
Προκειμένου να απευθύνουμε τα παραπάνω ερωτήματα, να δηλώσουμε την αντίθεση μας στο διαφαινόμενο οριστικό κλείσιμο του έργου και περιμένοντας απαντήσεις από όλους, διοργανώνουμε παράσταση διαμαρτυρίας, την Πέμπτη 21 Μαϊου, 11:00 π.μ. στη συμβολή των οδών Αγ. Σοφίας και Εγνατίας, απέναντι από έναν χώρο που κάποτε ονομαζόταν εργοτάξιο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου