Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

11.ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ….

11.ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ….
Το έστειλε ο Γιάννης Κόντης
I've learned
I've learned.... That the best classroom in the world is at the feet of an elderly person.
Έχω μάθει... Ότι η καλύτερη σχολική τάξη τού κόσμου βρίσκεται στα πόδια ενός ηλικιωμένου ανθρώπου.
I've learned.... That when you're in love, it shows.
Έχω μάθει... Ότι όταν αγαπάς, φαίνεται.
I've learned.... That just one person saying to me, "You've made my day!" makes my day.
Έχω μάθει... Ότι όταν ένα πρόσωπο μου λέει "Μου έφτιαξες την ημέρα!", μου φτιάχνει και τη δική μου.
I've learned.... That having a child fall asleep in your arms is one of the most peaceful feelings in the world.
Έχω μάθει... Ότι όταν ένα παιδί κοιμάται στην αγκαλιά σου είναι μια από τις καλύτερες αισθήσεις στον κόσμο.
I've learned.... That being kind is more important than being right.
Έχω μάθει... Ότι το να είσαι ευγενικός είναι ουσιαστικότερο από το να είσαι σωστός.
I've learned.... That you should never say no to a gift from a child.
Έχω μάθει... Ότι δεν πρέπει να μην δέχεσαι ένα δώρο από κάποιο παιδί.
I've learned.... That I can always pray for someone when I don't have the strength to help him in some other way.
Έχω μάθει... Ότι μπορώ να προσεύχομαι για κάποιον, όταν δεν έχω την δυνατότητα να τον βοηθήσω διαφορετικά.
I've learned.... That no matter how serious your life requires you to be, everyone needs a friend to act goofy with.
Έχω μάθει... Ότι δεν έχει σημασία πόσο η ζωή απαιτεί από σένα να είσαι σοβαρός, ο καθένας έχει ανάγκη από έναν αλαφροΐσκιωτο φίλο για ν' ακουμπήσει επάνω του.
I've learned.... That sometimes all a person needs is a hand to hold and a heart to understand.
Έχω μάθει... Ότι μερικές φορές κάθε άνθρωπος έχει ανάγκη από ένα χέρι για να τον κρατήσει και μια καρδιά για να τον καταλάβει.
I've learned.... That simple walks with my father around the block on summer nights when I was a child did wonders for me as an adult.
Έχω μάθει... Ότι οι απλοί περίπατοι με τον πατέρα μου γύρω από το τετράγωνο τις καλοκαιρινές νύχτες όταν ήμουν παιδί έκαναν θαύματα όταν μεγάλωσα..
I've learned.... That life is like a roll of toilet paper. The closer it gets to the end, the faster it goes.
Έχω μάθει... Ότι η ζωή μοιάζει σαν ένα ρολό τουαλέτας.  Όσο πιο πολύ φτάνει στο τέλος, τόσο πιο γρήγορα φεύγει.
I've learned.... That we should be glad God doesn't give us everything we ask for.
Έχω μάθει... Ότι πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι όταν ο Θεός δεν μας δίνει ό,τι τού ζητάμε..
I've learned.... That money doesn't buy class.
Έχω μάθει... Ότι τα λεφτά δεν αγοράζουν αξιοπρέπεια.
I've learned.... That it's those small daily happenings that make life so spectacular.
Έχω μάθει... Ότι τα μικροπράγματα στη ζωή είναι εκείνα που την κάνουν τόσο μοναδική.
I've learned.... That under everyone's hard shell is someone who wants to be appreciated and loved.
Έχω μάθει... Ότι κάτω από τον σκληρό φλοιό τού καθενός, υπάρχει κάποιος άλλος που επιθυμεί κατανόηση και αγάπη.
I've learned.... That to ignore the facts does not change the facts.
Έχω μάθει... Ότι το να παραβλέπεις την πραγματικότητα αυτό δεν την αλλάζει.
I've learned.... That when you plan to get even with someone, you are only letting that person continue to hurt you.
Έχω μάθει... Ότι όταν σχεδιάζεις να ισοφαρίσεις με κάποιον, δεν κάνεις τίποτε άλλο παρά να τον αφήνεις να σε βλάπτει.
I've learned.... That love, not time, heals all wounds.
Έχω μάθει... Ότι ότι η αγάπη, σε μηδέν χρόνο, επουλώνει όλα τα τραύματα.
I've learned.... That the easiest way for me to grow as a person is to surround myself with people smarter than I am.
Έχω μάθει... Ότι ο πιο εύκολος τρόπος για να ωριμάσω είναι να με σχετίζομαι με πιο έξυπνους ανθρώπους από εμένα.
I've learned.... That everyone you meet deserves to be greeted with a smile.
Έχω μάθει... Ότι ο καθένας που συναντάς αξίζει να τον χαιρετάς μ' ένα χαμόγελο.
I've learned.... That no one is perfect until you fall in love with them.
Έχω μάθει... Ότι κανένας δεν είναι τέλειος μέχρι να τον ερωτευθείς.
I've learned... That life is tough, but I'm tougher.
Έχω μάθει... Ότι η ζωή είναι σκληρή, αλλά εγώ είμαι πιο σκληρός.
I've learned.... That opportunities are never lost; someone will take the ones you miss. 
Έχω μάθει... Ότι οι ευκαιρίες ποτέ δεν χάνονται· κάποιος άλλος τις παίρνει όταν εσύ τις χάνεις.
I've learned.... That when you harbor bitterness, happiness will dock elsewhere.
Έχω μάθει... Ότι όταν εσύ επιτρέπεις η δυσαρέσκεια να αγκυροβολεί μέσα σου, η ευτυχία θα αγκυροβολήσει κάπου αλλού.
I've learned.... That I wish I could have told my Mom that I love her one more time before she… passed away.
Έχω μάθει... Ότι θα ήθελα να πω στη μητέρα μου πόσο την αγαπώ, μια ακόμη φορά πριν... φύγει.
I've learned.... That one should keep his words both soft and tender, because tomorrow he may have to eat them.
Έχω μάθει... Ότι ο καθένας θα πρέπει να κρατά τις λέξεις του μαλακές και προσεγμένες γιατί αύριο ίσως χρειαστεί να τις φάει.
I've learned.... That a smile is an inexpensive way to improve your looks.
Έχω μάθει... Ότι ένα χαμόγελο είναι ένας πολύ φθηνός τρόπος για να καλυτερεύσεις την εμφάνισή σου.
I've learned.... That when your newly born grandchild holds your little finger in his little fist, that you're hooked for life.
Έχω μάθει... Ότι όταν το νεογέννητο παιδί σου κρατάει με τη μικρή του χούφτα το μικρό σου δάχτυλο, σε κρατάει για όλη του τη ζωή.
I've learned.... That everyone wants to live on top of the mountain, but all the happiness and growth occurs while you're climbing it.
Έχω μάθει... Ότι ο καθένας θέλει να φτάσει στην κορυφή ενός βουνού, όμως όλη η ευτυχία υπάρχει και μεγαλώνει κατά τη διάρκεια της αναρρίχησης.
I've learned.... That the less time I have to work with, the more things I get done.
Έχω μάθει... Ότι όσο λιγότερο πρέπει να εργαστώ τόσο περισσότερα πράγματα επιτυγχάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου