Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (5/1/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (5/1/2020)
    Αύριο είναι τα ΦΩΤΑ! Άντε να μας φωτίσει ο Θεός…..
------------------------------------------
    Αναπόφευκτα, οι σημερινές μου σκέψεις, αφορούν τα αθλητικά.
    Κατ’ αρχή, ο Σπανούλης δεν ξέχασε αυτή τη φορά το μολύβι στο σπίτι, και με 13 πόντους ( ήθελε 10 ) έγινε ο πρώτος σκόρερ της Ευρωλίγκα! Άσχετα εάν έχασε ο Ολυμπιακός. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ένα μεγάλο παίκτη!
    Δεν τα καταφέραμε με το Περιστέρι, και χάσαμε στο Ιβανώφειο με 69 – 76. Είναι κάποιες μέρες….. Ενώ την μια μέρα, όλα πάνε μέσα, κάποια άλλη, όλα βγαίνουν έξω! Έ, αυτό έγινε…. Βέβαια, το Περιστέρι είναι κλάσεις ανώτερο από τον ΠΑΟΚ.
«Στρατιώτη μου, τη μάχη θα κερδίσει,
όποιος πολύ το λαχταρά να ζήσει.
Όποιος στη μάχη πάει για να πεθάνει,
στρατιώτη μου για πόλεμο δεν κάνει»
Αφιερωμένο στους παίκτες του Άρη, μετά το ΑΡΗΣ – ΠΑΟΚ 4 – 2. Νίκησε αυτός που ήθελε την νίκη περισσότερο. Έτσι δεν γίνεται πάντα; Συν τοις άλλοις, έδωσαν μεγάλη χαρά στον Κώστα, αλλά και στους Ολυμπιακούς! Εάν νικησουν σήμερα….. Το μελανό σημείο του αγώνα: Από τους 28 παίκτες, μόνο οι 5 ήταν Έλληνες….
------------------------------------------
    Πρίν από κανένα μήνα, το ΜΤΣ έλεγε πως θα δώσει ένα επιπλέον μέρισμα για τις γιορτές. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;; Βέβαια, η ανακοίνωση τότε, είχε πολλά «εάν» και «εφ’ όσον»….
------------------------------------------
    Χωρίς να θέλω να μειώσω ούτε στο ελάχιστο την αξία του Γ. Μόραλη, πρέπει να τονίσω πως, από ό τι φαίνεται στο σχήμα, αν και είχε διαβήτη και χάρακα, δεν τα πήγαινε και πολύ καλά με την Γεωμετρία. Εάν έκανε το σχήμα με ελεύθερο χέρι, κανένα πρόβλημα. Με διαβήτη και χάρακα όμως…..
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου