Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΦΕΓΓΑΡΙΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΦΕΓΓΑΡΙΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
ΤΑ δικά μου φεγγάρια κάθε βράδυ κοιτώ
Λουλούδια σημάδια για σένα ρωτώ
Το στίγμα σου δoς μου στο χορό των αστεριών
Την πυξίδα αν χάσω ναυαγός των στεναγμών.

Τα δικά μου μαργαριτάρια κάθε βράδυ μετρώ
Δεν μου λείπει κανένα με χαρά  μου τα κοιτώ
Μα όταν νυχτώνει αφήνουν μπλε αστερισμούς
Τ΄ ουρανού οράματα, των φεγγαριών τους ρεμβασμούς.

Και όλο ονειρεύομαι όταν η θύμησή σου με ξυπνά
Και φορτώνω τα όνειρα στο τραίνο που περνά
Την πυξίδα της ζωής στα χέρια μου κρατώ
Των φεγγαριών τα γαλάζια αιθέρια προσμένω να βρω.

Εκεί θα βρω τα φεγγάρια της καρδιάς
Αυτό που επιθυμώ, στην ψευδαίσθηση του χρόνου
Με τα φεγγάρια μόνον τον έρωτα κρατάς
Χρόνια ολόκληρα στα δύσβατα του δρόμου.

Εκεί θα βρω τα μαργαριτάρια της καρδιάς
Για να νιώσω νικητής στα όνειρα εξουσιαστής
Μια ηλιαχτίδα ξέφυγε στον ύπνο μου τον πρωινό
Το βλέμμα μου αντίκρισε ένα φεγγάρι απατηλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου