Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

ΤΑ ΧΛΩΜΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΤΑ ΧΛΩΜΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Είναι  τόσο δύσκολο να καταλάβεις
Πως η ματιά μου την δική σου αναζητά
Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις
Πως η ματιά μου την δική σου λαχταρά.

Είναι δύσκολο την απόφαση να πάρεις
Όταν η ματιά μου, τον έρωτα παίζει μυστικά
Είναι δύσκολο την απόφαση να πάρεις
Όταν η ματιά σου, το φεγγάρι διώχνει μακριά.

Ο νους μου κινείται ανήσυχα σε σένα
Το ναι σου περιμένει, στην ματιά σου να φανεί
Ο νους μου στίχους πλάθει, καθημερινά για σένα
Το ναι σου των ματιών σου, οπτασία ζωντανή.

Ο νους μου κινείται στην απορία των ματιών σου
Το ναι σου περιμένει να το δείξεις τελικά
Αφοσιωμένος μέσα στη σιωπή των βλέφαρών σου
Δύσκολος ο δρόμος δάκρια προβλέπω αληθινά.

Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις
Πως στα μάτια βλέπω τον καθρέπτη της καρδιάς
Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις
Πως τα μάτια στέλνουν μηνύματα της απονιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου