Τρίτη 21 Απριλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/4/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/4/2020)
   Μου φαίνεται, πως αυτός ο Βολιώτης που απείλησε Αστυνομία και Εισαγελέα εάν του «κόψουν» το Πασχαλινό «τσιμούσι», είναι αυνάν με περικεφαλαία! Δηλαδή, τι ήθελε; Να τον… φοβηθούν; Το μόνο που κατάφερε, ήταν να εξασφαλίσει την ποινική του δίωξη! Λέτε να το επεδίωκε, για να γλυτώσει από τίποτα άλλο;;;;
------------------------------------------
    Με ιδιαίτερη χαρά, «ανεβάζω» σήμερα το άρθρο περι κοινωνιολογίας, της ανηψιάς μου Κατερίνας! Δεν θα αρχίσω τα «λιβανίσματα», αλλά πιστεύω πως έχει πολύ καλές προοπτικές για το μέλλον.
------------------------------------------
    Μην ψάχνετε για ειδήσεις, δεν υπάρχουν! Το Πάσχα τέλειωσε, οι απαγορεύσεις συνεχίζονται, άνθρωποι νοσούν, άνθρωποι πεθαίνουν, αυτά είναι όλα και όλα. Τα καθημερινά δηλαδή……
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου