Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/4/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/4/2020)
   Θα μου πείτε «Γιατί, ρε φίλε, βάζεις κατόπιν εορτής τις θερμίδες από το Πασχαλινό τραπέζι; Δεν έπρεπε να τις βάλεις εχτές – προχτές, για να το ξέρουμε και να προφυλαχτούμε Δεν θα έχουν και άδικο… Όμως, οι λόγοι που το έβαλα σήμερα και όχι χτές – προχτές, είναι δύο: Ο πρώτος, είναι για να δείτε πόσο φάγατε, και πόσο επιβαρυνθήκατε. Καλό είναιτο «χλαπάκιασμα», όμως η παροιμία λέει «Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά». Ο δεύτερος λόγος, είναι πως σήμερα το βρήκα, σήμερα το έβαλα. Σιγά, να μην ψάχνω ειδικά στο διαδίκτυο για τις… θερμίδες των τροφίμων! Όποιος έχει τέτοιου είδους προβλήματα, ήδη έχει ολόκληρες λίστες από θερμίδες, και αναλόγως πράττει.
------------------------------------------
    Σκέφτομαι, πως ακόμα και εάν δεν υπήρχαν οι γνωστές απαγορεύσεις, τι περισσότερο θα έκανα; Θα μαζευόμασταν με τα παιδιά και τα εγγόνια μας ή στο σπίτι της κορης μου ( μπορεί να γίνει αρνί στη σούβλα) ή στη βεράντα μου (χωράει αρκετά άτομα) και θα ψήναμε μισό αρνί ( ή και ολόκληρο ) στην ψησταριά σε παϊδάκια. Μία η άλλη, δηλαδή… Το μόνο θέμα, είναι πως δεν γιορτάσαμε την Πασχαλιά μαζί με τα εγγόνια μας… Και αυτό, συναισθηματικά, είναι σοβαρό…
------------------------------------------
    Πάσχα – ξεπάσχα, οι τούρκοι το χαβά τους. Με συνοδεία τουρκικών ακταιωρών, προσπάθησαν να περάσουν στα νησια μια μεγάλη βάρκα με λαθρομετανάστες. Ευτυχώς, υπήρχε εκεί το Λιμενικό και τους απέτρεψε. Και τους πήραν μαζί τους και γύρισαν πίσω! Έ, θα το ξαναδοκιμάσουν αύριο – μεθαύριο, μέχρι να πετύχει!
------------------------------------------
    Από σήμερα ξεκινά η δημοσίευση του «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ» έτους 1963. Πρίν από 57 χρόνια δηλαδή…. Σίγουρα, τα θέματα είναι ξεπερασμένα, όμως δίνουν μια εικόνα της εποχής, την οποία κάποιοι από εμάς ζήσαμε…
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου