Κυριακή 19 Απριλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/4/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/4/2020)
  ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, φίλοι μου! Με κορνοϊό ή όχι, με καραντίνα ή όχι, με απαγορεύσεις και πρόστιμα ή όχι, στους ναούς ή στο σπίτι, με Άγιο Φώς ή χωρίς αυτό, ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Και θα ανασταίνεται κάθε χρόνο, όσο υπάρχουν Χριστιανοί! Και μην ξεχνάμε, πως ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ, ενώ τα εύκολα για όλους!
------------------------------------------
    Το ότι μερικές γυναίκες είναι εξόχως βαρεμένες, «γνωστό τοις πάσι»! Και η «βαρεμάρα» τους, πηγαίνει… κομμωτήριο! Το τι τραβούν οι κομμώτριες και οι κομμωτές από τις «ιδιαιτερότητες» της καθεμιάς ( ιδιοτροπίες δηλαδή…) είναι απερίγραπτο. Και εάν τους πείς και τίποτα, θα σου απαντήσουν: «Μα, για σένα το κάνω, αγάπη μου, για να με βλέπεις όμορφη». Και για να λέμε και το δίκαιο, υπάρχουν και άνδρες αλλά και «άνδρες» με ιδιαίτερη βαρεμάρα στα της κόμμης τους. Μέχρι υπερβολής!
------------------------------------------
    Κάθε μέρα,διαβάζω εξαγγελίες για «800ρια» και «600ρια» σε διάφορες κατηγορίες εργαζομένων που δεν εργάζονται λόγω κορονοϊού. Και που δεν μένουν απλώς εξαγγελίες, αλλά ΔΙΝΟΝΤΑΙ! Δεν έχω αντίρρηση για αυτό, όμως σκέπτομαι εάν υπάρχουν τόσα λεφτά. Εάν δεν υπάρχουν, ΄πού θα βρεθούν! Λέτε ο ΓΑΠ να είχε δίκιο; Πάντως, όταν ( και εάν… ) τελειώσουν όλα, στα οικονομικά θέματα, θα γίνει το «έλα να δείς»!
------------------------------------------
Τέλος πάντων, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ παιδιά, και προσοχή το μεσημέρι με το αρνάκι, γιατί ανεβάζει την χοληστερίνη ( και όχι μόνο ) στα ύψη. Και τα νοσοκομεία, έχουν πρόβλημα….
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου