Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (17/4/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (17/4/2020)
    Μεγάλη Παρασκευή σήμερα, η πιο πένθιμη ημέρα της Χριστιανωσύνης…. Με την περιφορά του Επιτάφιου συνοδεία πιστών, κορυφώνεται το Θείο Δράμα. Μόνο που φέτος ο Επιτάφιος θα περιφέρεται μέσα στον άδειο ναό, για πρώτη φορά ύστερα από πάρα πολλά χρόνια…. Δυστυχώς, αυτό είναι αναγκαίο, όποια και εάν είναι η γνώμη του κόσμου. Και εγώ θα ήθελα να συνοδεύσω τον Επιτάφιο, με το κερί στο χέρι, να πάω αύριο το βράδυ στην Ανάσταση, να πάρω το Άγιο Φώς με την λαμπάδα μου στο σπίτι, να ευχηθώ σε γνωστούς και άγνωστους «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ», όμως δεν θα γίνει τίποτα από όλα αυτά…. «Ανάγκαι και θεοί πείθονται» έλεγαν οι αραίοι ημών πρόγονοι, και είχαν δίκιο! Φέτος, αναγκαστικά ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ δεν θα γίνει τίποτα από όλα αυτά με την ενεργό συμμετοχή μας. Ας ευχηθούμε του χρόνου να είναι όλα καλύτερα.
------------------------------------------
    Κακάσχημος ο καιρός σήμερα…. Λιακάδα και 20 βαθμοί… Ευτυχώς, μου έφεραν με ντελίβερυ δύο σακκιά χώμα και 2-3 μικρά φυτά, και έτσι το πρωϊ θα ασχοληθώ με…. αγροτικές εργασίες!
------------------------------------------
    Πάντως, το πρωϊ βλέπω στις απέναντι ταράτσες, αρκετούς να τις κάνουν «γύρω – γύρω» για καμμιά ώρα. Δεν είναιη καλύτερη λύση, όμως… κάτι είναι και αυτό!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου