ΟΑΕΔ: Από τις 15 Απριλίου, υποχρεωτικές όλες οι e-υπηρεσίες
Μετά την
επιτυχημένη εισαγωγή των νέων και καινοτόμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών της έκδοσης κάρτας ανεργίας και της αίτησης επιδόματος ανεργίας, η Διοίκηση
του ΟΑΕΔ αποφάσισε ότι όλες οι e-υπηρεσίες θα είναι πλέον υποχρεωτικές από την Τετάρτη 15 Απριλίου και για το υπόλοιπο
διάστημα των έκτακτων μέτρων, ολοκληρώνοντας έτσι την ψηφιακή μετάβαση του
Οργανισμού και συμβάλλοντας στην αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη από τις 11 Μαρτίου οι προαιρετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες έχουν μετατραπεί σε υποχρεωτικές και από τις 30 Μαρτίου, για πρώτη φορά οι άνεργοι μπορούν ηλεκτρονικά να εγγράφονται στο μητρώο, να αποκτούν κάρτα ανεργίας και να υποβάλλουν αίτηση για το επίδομα ανεργίας, με σκοπό τόσο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, όσο και τη μείωση του συγχρωτισμού.
Η ανταπόκριση των πολιτών στις νέες e-υπηρεσίες ήταν πολύ μεγάλη, μειώνοντας θεαματικά τις αιτήσεις για ραντεβού στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2). Όλες οι υπηρεσίες του ΟΑΕΔ προς ανέργους και εργαζόμενους παρέχονται πλέον ψηφιακά και δεν υπάρχει κανένας λόγος προσέλευσης στα ΚΠΑ2. Όσον αφορά τα ραντεβού, από τις 15 Απριλίου:
Δεν θα υπάρχει δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για ραντεβού.
Για όσους ανέργους έχουν ήδη προγραμματισμένα ραντεβού, αυτά θα πραγματοποιούνται μόνο για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την ηλεκτρονική εγγραφή ή/και αίτηση.
Για όσους ανέργους έχουν ήδη υποβάλει αίτηση για ραντεβού, αυτά θα προγραμματίζονται μόνο για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την ηλεκτρονική εγγραφή ή/και αίτηση.
Η πρόσβαση νέων χρηστών στις περισσότερες από 40 διαθέσιμες e-υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικάμε τη χρήση των κωδικών του TAXISnet.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη από τις 11 Μαρτίου οι προαιρετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες έχουν μετατραπεί σε υποχρεωτικές και από τις 30 Μαρτίου, για πρώτη φορά οι άνεργοι μπορούν ηλεκτρονικά να εγγράφονται στο μητρώο, να αποκτούν κάρτα ανεργίας και να υποβάλλουν αίτηση για το επίδομα ανεργίας, με σκοπό τόσο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, όσο και τη μείωση του συγχρωτισμού.
Η ανταπόκριση των πολιτών στις νέες e-υπηρεσίες ήταν πολύ μεγάλη, μειώνοντας θεαματικά τις αιτήσεις για ραντεβού στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2). Όλες οι υπηρεσίες του ΟΑΕΔ προς ανέργους και εργαζόμενους παρέχονται πλέον ψηφιακά και δεν υπάρχει κανένας λόγος προσέλευσης στα ΚΠΑ2. Όσον αφορά τα ραντεβού, από τις 15 Απριλίου:
Δεν θα υπάρχει δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για ραντεβού.
Για όσους ανέργους έχουν ήδη προγραμματισμένα ραντεβού, αυτά θα πραγματοποιούνται μόνο για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την ηλεκτρονική εγγραφή ή/και αίτηση.
Για όσους ανέργους έχουν ήδη υποβάλει αίτηση για ραντεβού, αυτά θα προγραμματίζονται μόνο για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την ηλεκτρονική εγγραφή ή/και αίτηση.
Η πρόσβαση νέων χρηστών στις περισσότερες από 40 διαθέσιμες e-υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικάμε τη χρήση των κωδικών του TAXISnet.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου