Κυριακή 12 Απριλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (12/4/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (12/4/2020)
    Λουκουμάκια (2) κυρ-Αντρίκο; Πιττούλα, κυρ-Αντρίκο; Πορτοκαλάκι κυρ-Αντρίκο; Και όλα το βράδυ, κυρ-Αντρίκο; Σάκχαρο 190 κυρ-Αντρίκο! Κόψε τις μαλακείες, κυρ-Αντρίκο, όσο είναι καιρός!
------------------------------------------
    Όλα τα περίμενα, αλλά να πάθει και ο ΓιάΝης Αλτσχάϊμερ, νέος άνθρωπος, δεν το περίμενα ποτέ! Αφού τριγυρνάει στους  δρόμους και στα λιμάνια και ρωτάει τους λιμενικούς « ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;» και «ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ;». Και από πάνω, ξέχασε πού είναι το σπίτι του… Νομίζει στην Αίγινα! Βοηθήστε τον ρε παιδιά, όποιοι μπορείτε, ο άνθρωπος έχει κρίση ταυτότητας. Ξέχασε ποιος είναι! Θυμήστε το του… Τι; Δεν έχει Αλτσχάϊμερ; Μα τότε τι έχει; Ας μην το πώ, Κυριακάτικα σήμερα…..
------------------------------------------
    Τώρα μπλέξαμε και με τους Ρομά! Άντε να τους βάλεις αυτούς σε καραντίνα! Εδώ, σε σπίτια δεν μπήκαν, σε καραντίνα θα μπούν;  Άντε να δούμε, ό τι βρέξει θα κατεβασει!
------------------------------------------
    Μου φαίνεται, πως η σκληρότητα των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας σε ελκυστικούς για περίπατο χώρους, αφορά μόνο τη Θεσσαλονίκη και το Βόλο, που οι παραλίες τους είναι ιδανικές. Στην Αθήνα όμως, και συγκεκριμένα στο «Φλοίσβο», γίνεται το «έλα να δείς». Μόλις άνοιξε ο καιρός, ξεχύθηκαν … μιλιούνια! Αυτούς δεν τους πιάνει τίποτα;;;;;
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου