Σάββατο 11 Απριλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (11/4/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (11/4/2020)
    Μου έστειλε ένας φίλος το παρακάτω:  «Οταν ημουν στο Σουφλί το1994 κάποιος  γέροντας μου είπε ότι η ζωη του καθενός ειναι ενα βαρέλι με 3 στρώσεις, μέλι πισα και καρφια !! Αν το βαρέλι δεν κουνηθεί να ανακατωθουν τοτε η ζωη μας θα ειναι ...... δυστυχώς δύσκολη!!!! Τώρα ένιωσα τι σημαίνουν τα λεγόμενα του!!! » Μήπως ο γέροντας είχε δίκιο;;;
------------------------------------------
    Η απαγόρευση του ψησίματος των αρνιών στη σούβλα ή στα κάρβουνα ( παϊδάκια) αφορά την ύπαιθρο, τις αυλές, τις πυλοτές πολυκατοικιών κτλ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ή ΒΕΡΑΝΤΑ! Αυτό γίνεται για την αποφυγή συγκεντρώσεως ατόμων ( συγγενείς, φίλοι, περαστικοί…) Εγώ πάντως, θα ψήσω στη βεράντα μου παϊδάκια, όπως κάθε χρόνο σχεδόν, μόνο που φέτος θα είναι…. για δυό άτομα!
------------------------------------------
    Κατά τα φαινόμενα, οι νοικοκυρές άρχισαν σε μεγάλο ποσοστό να κάνουν ψωμί στο σπίτι. Ήδη η γυναίκα μου, αυτό κάνει! Για διευκόλυνση, παρακάτω θα βρείτε  δύο σχετικές συνταγές. Ίσως βοηθήσουν….
------------------------------------------
    Δεν νομίζω πως ο Sir Γουίλιαμ Στέφενσον είναι αυτός που έδωσε την ιδέα στον Ιάν Φλέμιγκ να δημιουργήσει τον ΤΖΕΗΜΣ ΜΠΟΝΤ. Στο παρελθόν, είχα ακούσει και άλλες εκδοχές, που ταίριαζαν περισσότερο. Όποια όμως και να είναι η πηγή εμπνεύσεως, ο Φλέμιγκ δημιουργησε έναν ήρωα, που ήδη κρατάει 60 χρόνια, και προβλέπεται να τα… εκατοστήσει! (τουλάχιστον!)
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου