Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

198. « ΓΙ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ »


ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, συνεχίζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «ΓΙ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ»  1940
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ (ΒΛΑΧΟΣ - ΤΣΙΛΙΑΣ)
ΣΤΙΧΟΙ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ (ΒΛΑΧΟΣ - ΤΣΙΛΙΑΣ)
ΤΡΑΓΟΥΔΙ - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΕΡΟΜΥΤΗΣ (ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗΣ) - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ (ΒΛΑΧΟΣ - ΤΣΙΛΙΑΣ)
ΕΤΟΣ / 1940 / ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Γι’ αυτά τα μαύρα μάτια σου τα βράδια ξενυχτάω,
γι’ αυτά τα μαύρα μάτια σου τα βράδια ξενυχτάω
κι απ’ όξω από το σπίτι σου για σένα τραγουδάω,
γι’ αυτά τα μαύρα μάτια σου τα βράδια ξενυχτάω.

Να βγεις μικρούλα να σε ιδώ, λίγο να σου μιλήσω,
να βγεις μικρούλα να σε ιδώ, λίγο να σου μιλήσω,
τα κόκκινα χειλάκια σου γλυκά να τα φιλήσω,
να βγεις μικρούλα να σε ιδώ, λίγο να σου μιλήσω.

Έχω σεβντά, έχω νταλκά, έχω για σένα πόνο,
έχω σεβντά, έχω νταλκά, έχω για σένα πόνο,
για σένα μεσ’ στα καπηλειά απ’ τον καημό σουρώνω,
έχω σεβντά, έχω νταλκά, έχω για σένα πόνο..
«δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου