Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ 138. Ο τοίχος και το παλούκι.



ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ
 ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ 138. Ο τοίχος και το παλούκι. 
    Ένα σιδερένιο καλέμι χτυπούσε βίαια χαλνώντας έναν τοίχο.
    Λέει ο τοίχος στο καλέμι:
   ’Τί με χτυπάς με τόση μανία, εγώ δέν σε πείραξα! ‘’
   "Δέν φταίω εγώ, ούτε θέλω να σε βλάψω", απάντησε το καλέμι, "αλλα η βαρειά του ανθρώπου με κοπανάει και με σπρώχνει"..
Ελεύθερη απόδοση. Ανδρέας Μελεζιάδης
***************************************************************
Έμμετρη απόδοση ( http://100mythoi.blogspot.gr )
Τοίχος που είχε πάσσαλο μέσα του καρφωμένο
πονούσε κι έτσι έλεγε με τόνο απορημένο:
« Αφού εσένα, πάσσαλε, καθόλου δεν πειράζω
γιατί βαθιά μου χώθηκες και τώρα έτσι σπαράζω
; »
« Δεν είμαι υπεύθυνος εγώ, για να λογοδοτήσω,
μα αυτός που με σφοδρότητα με χτύπησε από πίσω
».
***************************************************************
Τοῖχος καὶ πάλος
    Τοῖχος σπαραττόμενος ὑπὸ πάλου βιαίως ἐφώνει·
  ’Τί με σπαράττεις μηδὲν ἠδικηκότα;’’
    Καὶ ὅς·
 ’Οὐκ ἐγώ, φησίν, αἴτιος τούτου, ἀλλ᾿ ὁ ὄπισθεν σφοδρῶς με τύπτων..’’
Ο ΜΥΘΟΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΤΙ…
Έ, φανερό δεν είναι ??????.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου