Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Δάνεια 900 εκ. ευρώ με υψηλότατο ποσοστό κινδύνου χορήγησαν οι τράπεζες σε ΜΜΕ.



Δάνεια 900 εκ. ευρώ με υψηλότατο ποσοστό κινδύνου χορήγησαν οι τράπεζες σε ΜΜΕ.
Το ότι τα αποκαλύπτουν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, δεν σημαίνει ότι είναι ψέμματα.
Δηλαδή, για όποιον δεν κατάλαβε, το ‘’κράτος’’ μας πίνει το αίμα με καλαμάκι, το δίνει σε μπουκάλια στις τράπεζες, οι οποίες το δίνουν στα ΜΜΕ ( Μέσα Μαζικής Επιληψίας), για να μην κλείσουν, ώστε να μας λένε καθημερινά ‘’ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ‘’ και πως ‘’είμαστε μια πολύ ευτυχισμένη οικογένεια’’!
Όλο αυτό, μοιάζει λίγο με αραβικό αυτομαστίγωμα !
http://news247.gr
    Εντυπωσιακά στοιχεία που καταδεικνύουν ότι οι ελληνικές τράπεζες δάνεισαν 900 εκ. ευρώ σε ΜΜΕ με ακάλυπτο κίνδυνο που κυμαινόταν από 50% έως 90% και διέθεταν διαφημιστική δαπάνη σε site ανύπαρκτης επισκεψιμότητας αποκάλυψαν στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι εξέτασαν απόρρητα στοιχεία Τράπεζας της Ελλάδος.
    Την ίδια ώρα πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Λ. Φραγκιαδάκης επιβεβαίωσε ότι τα δάνεια σε ΜΜΕ ανέρχονται σε 430 εκ. ευρώ και υπεραμύνθηκε των πιστοδοτήσεων της τράπεζας λέγοντας ότι δεν επιθυμεί να «τραβήξει το σωληνάκι» στις επιχειρήσεις.
    Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σπύρος Λάππας απεκάλυψε ότι από το σχετικό πόρισμα της ΤτΕ προκύπτει πως τα πιστωτικά ιδρύματα δάνειζαν αφειδώς ακόμη και μέσα στην κρίση στα ΜΜΕ χωρίς τις αναγκαίες εξασφαλίσεις και δανειοδοτήσεις. «Οι ακάλυπτοι κίνδυνοι είναι από 50% έως 90%» είπε αναφερόμενος στα δάνεια προς τα ΜΜΕ και ανέφερε αναλυτικά ότι οι ακάλυπτοι κίνδυνοι ανέρχονται σε 88% για τον Πήγασο, σε 82% για το STAR και σε 70%, για τον ΔΟΛ και το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ. Ο κ. Λάππας κατήγγειλε μάλιστα ότι οι τράπεζες χορηγούσαν νέα δάνεια στη ΜΜΕ για πληρωμή ληξιπρόθεσμων τόκων παραβιάζοντας τη σχετική απαγόρευση του νόμου. Επίσης απεκάλυψε ότι οι τράπεζες συνέχισαν να χρηματοδοτούν τα ΜΜΕ μέσα στην κρίση παρά το γεγονός ότι οι ίδιες είχαν υποβαθμίσει την πιστοληπτική ικανότητα των συγκεκριμένων επιχειρήσεων.
    Από την πλευρά της η βουλευτής Αννέτα Καββαδία απεκάλυψε ότι οι τράπεζες έδιναν δάνεια δίχως εταιρικές εγγυήσεις. Υπογράμμισε ότι το 2015 η Εθνική Τράπεζα διέθεσε το ένα τρίτο της διαφημιστικής δαπάνης της σε πολύ μικρά sites τα οποία «έχουν ανύπαρκτη επισκεψιμότητα και λειτουργούν με πολύ μικρές ομάδες δημοσιογράφων». Η κυρία Καββαδία ανέφερε επίσης ότι η Εθνική Εταιρεία χορηγεί εδώ και έξι χρονια διαρκείς παρατάσεις εξόφλησης σε δάνειο του ομίλου ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. που έχει λήξει από τις 31-10-2010. Επίσης σημείωσε ότι ο κύκλος εργασιών του ομίλου έπεσε από 91 εκατομμύρια ευρώ το 2009 στα 66 εκατομμύρια ευρώ το 2014 αλλά ο συνολικός δανεισμός εκτοξεύθηκε από 35 εκατομμύρια ευρώ το 2009 στα 106 εκατομμύρια ευρώ  το 2015.

    Παράλληλα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννης Θεοφύλακτος απεκάλυψε ότι την άνοιξη του 2016 δόθηκε στην εταιρεία ΠΗΓΑΣΟΣ κοινοπρακτικό ομολογιακό δάνειο 80 εκατομμυρίων ευρώ στο οποίο η Εθνική Τράπεζα συμμετείχε με περίπου 30 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να αναχρηματοδοτηθούν παλαιότερες οφειλές.
    Στοιχεία για τον δανεισμό της εταιρείας Τηλέτυπος (MEGA) απεκάλυψε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χριστόφορος Παπαδόπουλος. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι τον Σεπτέμβριο του 2014 δόθηκε στην εταιρεία ποσό  96.756.000 ευρώ εκ των οποίων τα 81.249.000 ευρώ αφορούσαν αναχρηματοδότηση προηγούμενων οφειλών και παράλληλα δόθηκε και «ζεστό χρήμα 15.500.000 ευρώ». Σημείωσε, μάλιστα ότι η Εθνικη έδωσε το μεγαλύτερο μερίδιο, κοντά στο 45%, 6.449.000 ευρώ.
    Στις ερωτήσεις των βουλευτών απάντησε ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Λεωνίδας Φραγκιαδάκης ο οποίος ανέφερε ότι τα δάνεια της Εθνικής σε ΜΜΕ ανέρχονται επί του παρόντος σε 430 εκατομμύρια. «Η αξία των εξασφαλίσεων είναι το 35% αυτού, των θετικών εξασφαλίσεων 150 εκατομμύρια και οι προβλέψεις, που επί του παρόντος έχουμε εγγράψει, είναι 227 εκατομμύρια» είπε. Σημείωσε ότι η Εθνική συνέχισε να χρηματοδοτεί τις εταιρείες κινούμενη στο πλαίσιο της πιστοδοτικής πολιτικής της και λαμβάνοντας εξασφαλίσεις στο πλαίσιο του εφικτού. «Η τράπεζα έχει την επιλογή όταν υπάρχει οικονομική αδυναμία σε έναν δανειολήπτη ή να του τραβήξει το σωληνάκι ή να διαρθρώσει το δάνειο με σκοπό να παρατείνει τη διάρκεια του δανείου, βοηθώντας την εταιρεία να είναι βιώσιμη. Αυτό είναι το σκεπτικό των αναδιαρθρώσεων και αναχρηματοδοτήσεων που κάνουμε» είπε. Σημείωσε επίσης τα τελευταία δύο ή τρία χρόνια η διαφημιστική δαπάνη της Εθνικής Τράπεζας στα ΜΜΕ κυμαίνεται μεταξύ 7 και 12 εκατομμύρια ευρώ κατ’ έτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου