Ότι να ναι!! Ιστορικές ασυναρτησίες, απαράδεκτοι συσχετισμοί, αρκεί η ομοιοκαταληξία να βγαίνει. Σοφία Διός, Παλλάδα Αθηνά, Δελφοί, Παρθενώνας, ταυτόχρονη σύνδεση με Γιουπράβδα (Ιουστινιανός), Αγ. Σοφία (φτιαγμένη από υλικά των κατακρημνισμένων από δαύτους, Ελληνικών ναών). Όμως κάπου πέφτουν και τα προσωπεία: «Κι απ' των Δελφών την άγρια γη, πήρες τον Ομφαλό της Ιουστινιανέ, κι αγνόησες το μυθικό Θεό της.... ». Ενώ φυσικά το υβρίδιο μεταξύ της Αειπαρθένας κόρης και της περιστεράς που μας καπέλωσαν? Αυτό δεν θεωρείται μυθοπλασία.
Δημήτρη,αστείρευτη ποιητική πηγή.Οι ποιητικοί στίχοι θερμοί και συναρπαστικοί,γλαφυροί,εύληπτοι και προσιτοί διασώζουν κριτική σκέψη και περιγράφουν ανθρώπινες ευαισθησίες με τις εικόνες να μεταλλάσσονται σταδιακά με προφανή αγάπη,ευαισθησία,ευγένεια και πλούσια χριστιανική πίστη.Συγχαρητήρια και Καλή Χρονιά με ασταμάτητη δραστηριότητα.
Ότι να ναι!! Ιστορικές ασυναρτησίες, απαράδεκτοι συσχετισμοί, αρκεί η ομοιοκαταληξία να βγαίνει. Σοφία Διός, Παλλάδα Αθηνά, Δελφοί, Παρθενώνας, ταυτόχρονη σύνδεση με Γιουπράβδα (Ιουστινιανός), Αγ. Σοφία (φτιαγμένη από υλικά των κατακρημνισμένων από δαύτους, Ελληνικών ναών).
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως κάπου πέφτουν και τα προσωπεία:
«Κι απ' των Δελφών την άγρια γη, πήρες τον Ομφαλό της Ιουστινιανέ, κι αγνόησες το μυθικό Θεό της.... ».
Ενώ φυσικά το υβρίδιο μεταξύ της Αειπαρθένας κόρης και της περιστεράς που μας καπέλωσαν? Αυτό δεν θεωρείται μυθοπλασία.
Δημήτρη,αστείρευτη ποιητική πηγή.Οι ποιητικοί στίχοι θερμοί και συναρπαστικοί,γλαφυροί,εύληπτοι και προσιτοί διασώζουν κριτική σκέψη και περιγράφουν ανθρώπινες ευαισθησίες με τις εικόνες να μεταλλάσσονται σταδιακά με προφανή αγάπη,ευαισθησία,ευγένεια και πλούσια χριστιανική πίστη.Συγχαρητήρια και Καλή Χρονιά με ασταμάτητη δραστηριότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφή