Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021

ΟΧΙ, ΣΤΕΦΑΝΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ

 ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΦΙΛΩΝ


3 σχόλια:

  1. Εάν ήμουν ΛΟΑΤΚΙ (χτύπα ξύλο) θα είχα δικαίωμα να ορίζω το σώμα μου όπως εγώ θέλω. Έτσι δεν λένε οι δικαιοωματάκηδες; Ναι, αλλά μόνο οι ΛΟΑΤΚΙ. Οι άλλοι στον Καιάδα. Προς Θεού κ. Θεοδωράκη, έχω κάνει και τα δύο εμβόλια και είμαι έτοιμος για το...τρίτο και βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΙΟ ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΘΕΟΔΩΡΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ. ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΖΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΠΟΛΙΑΣΜΕΝΟΣ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΑΡΥΦΑΛΑ ΚΑΡΙΟΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομολογώ ότι, όταν είδα το μέγεθος του άρθρου, δίστασα να το διαβάσω. Όταν όμως από απλή περιέργεια άρχισα το διάβασμα, πράγματι με συνεπήρε με τα επιχειρήματά του. Δεν βλέπω πουθενά κάτι, το οποίο κάποιος κακόβουλος ή χυδαίος να μπορεί να το αντικρούσει. Δεν με ενδιαφέρει ποιός το έγραψε. Με ενδιαφέρει εάν αυτά που γράφει ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, και υποστηρίζονται με επιχειρήματα. Κατά τα άλλα, η αναφανδόν απόρριψη με χυδαίες εκφράσεις, είναι εξ' ορισμού απορριπτέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή