Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (4/4/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (4/4/2020)
      Θα μάθουν οι φυλακισμενοι στις ελληνικές φυλακές, πως οι τούρκοι θα απελευθερώσουν  45.000 κρατουμένους λογω κορονοϊού, και θα αρχίσουν τις εξεγέρσεις, ζητώντας το ίδιο! Τουλάχιστον, εγώ το περιμένω. Αυτό που δεν ξέρουμε, είναι τι σόϊ φυλακισμένους θα απελευθερώσουν  στην Τουρκία. «Γκιουλενιστές»; Πολύ αμφιβάλω. Ο Ερντογάν προτιμά να ελευθερώσει ληστές και δολοφόνους, παρά τους «εχθρούς» του…
------------------------------------------
    Τι γίνεται εδώ, ρε παιδιά; Η Ρωσσία στέλνει ιατρικό υλικό στις ΗΠΑ, και οι ΗΠΑ στέλνουν ιατρικό υλικό στην Ιταλία… Έ, ρε, τι σου είναι η πολιτική…. Και η Ευρώπη, στέλνει υλικό στο Ιράν! Το μόνο που απομένει, είναι να στείλει υλικό και το Ιράν στις ΗΠΑ! Αυτό θα έχει γούστο….
------------------------------------------
Τι σου είναι αυτός ο…. «ελληναράς»! Αλλάζουν στο taxis διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάζοντας το χωριό τους, για να πάνε να κάνουν… Πάσχα! Στην πονηριά και στην απατεωνία, ΠΡΩΤΟΙ! Να δούμε, αυτοί παίρνουν αντίμετρα απέναντι στα μέτρα. Τι είδους αντιαντίμετρα θα πάρει η κυβέρνηση; Γιατί, ΘΑ ΠΑΡΕΙ! Και τη νύφη θα πληρώσουν και οι κουτοπόνηροι, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου