Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (11/11/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (11/11/2019)
    Mιά φορά και ένα καιρό, ένας άνθρωπος, εκεί που περπατούσε, ακούει μια φωνή από το υπερπέραν να του λέει:
«Γιώργο, τρέξε γρήγορα, το σπίτι σου πήρε φωτιά
    Αμέσως εκείνος ανησυχεί, γυρνάει προς την κατεύθυνση του σπιτιού του και αρχίζει να τρέχει. Η φωνή του ξαναλέει:
«Γιώργο , πιο γρήγορα! Η φωτιά έκαψε τον πρώτο όροφο!»
    Ο άνθρωπος, επιταχύνει το τρέξιμό του όσο μπορεί, αλλά και πάλι το σπίτι του είναι μακρυά. Η φωνή, για τρίτη φορά του λέει:
«Γρήγορα, Γιώργο, καίγεται και ο δεύτερος όροφος, όπου είναι η γυναίκα και τα παιδιά σου!».
    Ο άνθρωπός μας, στα όρια της εξαντλήσεως, κάνει λίγα ακόμα βήματα τρικλίζοντας και πέφτει κάτω εντελώς αδύναμος. Η φωνή του ξαναλέει:
« Η φωτιά έκαψε και τον όροφο που ήταν η οικογένειά σου!»
    Ο άνθρωπός μας, με την τελευταία ικμάδα του, λέει!
«Μα, εγώ δεν είμαι παντρεμένος, ούτε γυναίκα και παιδιά έχω. Και δεν με λένε και Γιώργο! Γιατί τρέχω
    Το παραπάνω, είναι αφιερωμένο σε όλους τους πάνω από 70 ετών, που ανησυχούν για την συλλογή ηλεκτρονικών αποδείξεων για την εφορία, την στιγμη που λογω ηλικίας, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ!
------------------------------------------
    Εχθές Κυριακή 10/11/19: ΗΡΑΚΛΗΣ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 5 – 0 στο Καυταντζόγλειο! Με μια παρατήρηση. Ο αγώνας ήταν για το τοπικό πρωτάθλημα ΕΠΣΜ, ο ΗΡΑΚΛΗΣ ήταν ο πραγματικός ΗΡΑΚΛΗΣ, και ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ήταν ο Θεσσαλονίκης…..
------------------------------------------
    ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ! Και πολύ ενθαρρυντικό! Μετά το  «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 81 – 79», το Κύπελο Ελλάδος στο μπάσκετ δεν θα το διεκδικήσει ούτε ο Παναθηναϊκός, ούτε ο Ολυμπιακός! Ούτε και ομάδα της Θεσσαλονίκης! Πρωτοφανες και ενθαρρυντικό για το μπάσκετ!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου