Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/11/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/11/2019)
    Χάρηκα ιδιαίτερα, γιατί ένας φίλος μου έστειλε το «ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΧΑΡΑ» Ν.1 στην αμερικάνικη έκδοση του Ιουνίου 1950! ( τευχος 279 της σειρας Four Color vol.2 της Dell).  Είναι μεγαλύτερο από το δικό μας, και σε άψογη παρουσίαση. Για τους φίλους που ενδιαφέρονται, θα το βάλω σε έκτακτη ανάρτηση, εντός των ημερών. Είμαι σίγουρος πως θα σας αρέσει!
------------------------------------------
    Σήμερα , μπορούμε να πούμε πως είναι μια μέρα «ουδέτερη», αφού δεν υπάρχουν ειδήσεις ούτε για αναδρομικά, ούτε για λαθρομετανάστες! Σίγουρα, αύριο θα έχουμε καινούρια. Ο Τύπος γενικά, όταν βρεί μια είδηση που ενδιαφέρει, την «δαγκάνει» σαν το σκυλί και δεν την αφήνει με τίποτα……
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου