Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Πρόεδρος Εγνατίας Οδού: «Τέλος ο ΟΑΣΘ το 2017» - Το νέο σχέδιο Σπίρτζη.



Πρόεδρος Εγνατίας Οδού: «Τέλος ο ΟΑΣΘ το 2017» - Το νέο σχέδιο Σπίρτζη.
Είδε σε όραμα τον Βελουχιώτη, φαίνεται……
    Δημιουργία νέου φορεά μεταφορών, το 2017, σχεδιάζει ο Χρήστος Σπίρτζης, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατίας Οδού, Απόστολο Αντωνούδη.
    Ήδη έχει αποκαλυφθεί πως ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, συζήτησε με δημάρχους της Θεσσαλονίκης για νέο «ΟΑΣΘ». O Aπόστολος Αντωνούδης, μιλώντας «Στο Κόκκινο» 93.4, είπε «υπάρχουν σκέψεις να πάμε σε ένα δημόσιο φορέα ο οποίος θα διαχειρίζεται με τον καλύτερο τρόπο τα λεωφορεία. Αυτό σημαίνει ότι δεν αποκλείει καταρχήν τη συμμετοχή των Δήμων γιατί είναι ένα ζήτημα ανοιχτό εδώ και χρόνια ότι θα ενδιέφερε κάποιους Δήμους να συμμετέχουν σε αυτό το νέο φορέα». Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο κύριος Αντωνούδης, η κατάθεση προς διαβούλευση σχετικού νομοσχεδίου από τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, θα γίνει εντός του επόμενου διμήνου.
    Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, δεν θα χάσουν, ωστόσο τις θέσεις τους. «Με βάση τη βούληση του υπουργείου Μεταφορών για τη δημιουργία ενιαίου φορέα, αυτομάτως μπορεί να συμπεράνει κάποιος ότι μπαίνει ένα τέλος σε αυτά που γνωρίζουμε για τον ΟΑΣΘ. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ΟΑΣΘ ως οργανισμός και εταιρεία, δεν μπορεί να συμμετάσχει σε έναν σχετικό διαγωνισμό. Σε κάθε περίπτωση, οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να χάσουν τη δουλειά τους, αφότου θα μεταφερθούν στον νέο φορέα» είχε δηλώσει στο ΑΠΕ ο Απόστολος Αντωνούδης.
    Μάλιστα, στις αρχές του 2017 ο κ. Χρήστος Σπίρτζης θα έχει συναντήσεις για το ζήτημα με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας. Πιο συγκεκριμένα, το ραντεβού του κ. Σπίρτζη θα είναι στις αρχές του νέου έτους και θα συναντήσει τα όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης και έπειτα θα ετοιμάσει το σχετικό νομοσχέδιο όπου αναμένεται σε διαβούλευση μέσα στο επόμενο δίμηνο.
    Παράλληλα υπάρχει σχεδιασμός για χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, αλλά και για νέα λεωφορεία που θα αξιοποιηθούν με την μέθοδο Λήζινγκ. Όπως είπε ο κ. Αντωνούδης σύμφωνα με μελέτες, τα χρήματα για τη συντήρηση ενός λεωφορείου για τρία χρόνια ισούνται με την αγορά ενός νέου. Επιπλέον ξεκαθάρισε πως η τιμή του εισιτηρίου θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα.
    Σχετικά με το ενδεχόμενο νομικής εμπλοκής εξαιτίας της σύμβασης που έχει σήμερα ο ΟΑΣΘ ξεκαθάρισε πως «όσα λέγονται είναι απολύτως ασαφή, εμείς φεύγουμε από αυτή τη λογική της σύμβασης και δεν θα περιμένουμε σε καμιά περίπτωση το τέλος της» ενώ όσον αφορά ενδεχόμενο αντιδράσεων από τους δανειστές υπογράμμισε πως «και εκεί έχουν γίνει βήματα, διότι απλά αυτό που θα προταθεί θα κοστίζει λιγότερα στο κράτος».
    Ο φορέας θα αφορά όλα τα μέσα μετακίνησης που σχεδιάζονται για τη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη «αρχές 2019 αναμένεται η θαλάσσια συγκοινωνία και το 2020 το Μετρό ενώ υπάρχει και μία ισχυρή πιθανότητα για ένα τέταρτο μέσο το τραμ».ΝΑΤΑ ΠΑΛΙ ! ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου