Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ



ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Το έστειλε ο Σπύρος Λίτινας
  Σε   εξετάσεις Φυσικής στο   πανεπιστήμιο ο καθηγητής  εξέταζε τους φοιτητές του  προφορικά και έναν έναν.
   Περνάει ο πρώτος, του λέει ο  καθηγητής:
   - Eίσαι  σε ένα τρένο που κινείται με  σταθερή ταχύτητα 80 km/h και  κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο.
  Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις  τότε;
    Ο φοιτητής απαντάει:
   -Ανοίγω το  παράθυρο.
   Οπότε του λέει ο καθηγητής:
   - Ποια  η αντίσταση του αέρα που  αναπτύσσεται μετά το άνοιγμα του  παραθύρου, ποια η μεταβολή της  τριβής μεταξύ τρένου και γραμμών  και,τέλος, ποια η νέα ταχύτητα του τρένου;
O κακόμοιρος ο  φοιτητής μην ξέροντας να  απαντήσει κόβεται.
   Αυτό συνεχίζεται με όλους τους  φοιτητές ώσπου μπαίνει ο  τελευταίος, ο οποίος είναι επί  πτυχίω και έχει κοπεί ήδη πολλές  φορές (αυτό  που λέγαμε παρελθόντων  ετών).
   Του λέει ο καθηγητής:
   - Είσαι σε  ένα τρένο που κινείται με  σταθερή ταχύτητα 80 km/h και  κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο.
  Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις  τότε;
 -Βγάζω το  σακάκι μου, λέει ο  φοιτητής.
   Ο καθηγητής του λέει:
   -Ζεσταίνεσαι  πολύ!
-Ε τότε  βγάζω και τη μπλούζα  μου.
-Ζεσταίνεσαι  πάρα πολύ!
 -Ε, βγάζω  και το παντελόνι μου αν  ζεσταίνομαι τόσο πολύ.
-Μα,  μιλάμε καίγεσαι!
-Ε, τότε  βγάζω και το σώβρακό μου, τι να  κάνουμε!
-Ωραία...  Είναι κι ένας αράπης εκεί και αν  το βγάλεις, θα σε γ@μήσει. Ακόμα  θες να γδυθείς;
-Κοιτάξτε,κύριε  καθηγητά,εγώ προσπαθώ να πάρω  πτυχίο εδώ και τόσα χρόνια και  συνέχεια με  κόβετε. ΟΛΟ το τρένο να  με γ@μήσει, εγώ ΑΥΤΟ το γ@μημένο  το παράθυρο ΔΕΝ το  ανοίγω!!!
ΚΑΙ ΤΟ….  ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου