Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1730



ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1730

ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
    Με αφορμή διάφορα σχόλια επι αναρτήσεων, θέλω να υπενθυμίσω ότι οι μη συμφωνούντες με την ανάρτηση, δεν  έχουν δίκιο να επιτίθενται εναντίον μου, διότι, τα άρθρα κυρίως, εκφράζουν πρωτίστως την άποψη του αρθρογράφου.
    Για τα δικά μου άρθρα, όταν υπάρχουν, το ‘’κουβεντιάζουμε’’.
    Το μπλόκ, είναι μεν προσωπικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και μονολιθικό.
    Διαφορετικά, θα σας ‘’τάραζα’’ με ΗΡΑΚΛΗ και με άλλες προσωπικές απόψεις, συνεχώς.
    Βέβαια, ο καθένας έχει το δικαίωμα να σχολιάζει τις αναρτήσεις, εφόσον δεν ξεπερνά τα όρια της κοσμιότητας, την οποία σύμφωνα με τα προσωπικά μου κριτήρια δεν την έχει ξεπεράσει κανένας μέχρι τώρα.
    Μέχρι τώρα, αλλά και στο μέλλον, έχουν φιλοξενηθεί απόψεις όλων των ‘’χρωματισμών’’, ως απόδειξη πολυφωνίας. Δημοκρατία δεν λέμε ότι έχουμε ?
    Οι προσωπικές κρίσεις, παρακαλώ μόνο σε προσωπικές μου απόψεις.
Τα σχόλια με μπλέ γράμματα και σιέλ υπογραμμιση, όπου και αν υπάρχουν, είναι δικά μου.
Η ‘’ΕΝΔΕΚΑΔΑ’’ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ You mean everything to me Neil Sedaka

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου