ΣΤΟΝ ΧΘΕΣΙΝΟΒΡΑΔΥΝΟ "ΦΛΟΓΟΒΟΛΟ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΟΥ, ΕΓΡΑΨΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΜΤΑ.ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ:
....Τώρα για τις δηλώσεις διά στόματος Υπουργού κ.Δένδια Ν.,ότι δεν πραγματοποιείται καμία συζήτηση για την ενοποίηση των τριών Μετοχικών Ταμείων ΕΔ ,που από τον μη διαχωρισμό του ΜΤΣ -παρά τον νόμο του 1990 -όπως έγραψα πρόσφατα έκαστος μερισματούχος του Στρατού Ξηράς έχει απωλέσει μέχρι τώρα 40.000 ευρώ και συνεχίζεται να χάνει και για την δήλωση του Υπουργού ότι συνεχίζεται υπέρ των Μετοχικών Ταμείων η κράτηση του 4% θα επανέλθω και βέβαια τον κύριο λόγο έχουν οι Ενώσεις και οι Σύνδεσμοι των Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Ξηράς και οι συνδικαλιστικές Ενώσεις των εν ενεργεία Στελεχών.
Κύριοι της ΠΟΕΣ τι κάνατε όταν ψηφιζόταν ο νόμος 4407/2016, που στα άρθρα του 9 έως 16: α) Χαρακτηρίζει την ακίνητη περιουσία των ΜΤ ως περιουσία των Ενόπλων Δυνάμεων. β) Αναθέτει την αξιοποίηση αυτής σε νεοιδρυθείσα υπηρεσία με τον τίτλο Υπηρεσία αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων ( ΥΠΑΑΠΕΔ). γ) Εμπλέκει το συμβούλιο άμυνας (ΣΑΜ) στην αξιοποίηση αυτής, αφαιρώντας το δικαίωμα αυτό από τα ΔΣ/ΜΤ, καταργώντας το αυτοδιοίκητο των ΜΤ ως ΝΠΔΔ αφού πλέον ο εποπτεύων υπουργός, ως πρόεδρος του ΣΑΜ υπεισέρχεται εκτος των θεμάτων νομιμότητας και σε θέματα σκοπιμότητας των ΜΤ. δ) Η συμμετοχή των προέδρων των ΜΤ στο ΣΑΜ τι νόημα έχει αφού αυτοί σύμφωνα με το νόμο 2690/1999 (αρθρα 13-15) δεν είναι όργανα των ΜΤ, δεν εκπροσωπούν τα ταμεία, η εξουσία τους περιορίζεται και εξαντλείται εντός των συνεδριάσεων των ΔΣ/ΜΤ. Προσοχή ο νόμος αυτός είναι επικίνδυνος
Συμμερίζομαι απολύτως τις θέσεις του εκλεκτού συναδέλφου Απόστολου Παπαδόπουλου ( με πλήρη επάρκεια γνώσεως των θεμάτων του ΜΤΣ όπως είμαι, ασφαλώς, σε θέση να γνωρίζω). Επί πλέον , εφόσον η πολιτεία επιθυμεί και ενδιαφέρεται για το μέλλον των εν λόγω ταμείων θα πρέπει να εξετάσει τη θεσμοθέτηση κανόνων ορθολογισμού της βιωσιμότητός τους με την εξασφάλιση πηγών σταθερής απόδοσης πόρων (καθώς ο κοινωνικός πόρος της κράτησης 4% από τις δαπάνες πάσης φύσεως εργασιών και προμηθειών είναι αμφίβολης χρονικής επιβίωσης ).
ANTΓOΣ ΝΑΟΥΜ ΝΙΚΟΛΑΟΣ makfloga@yahoo.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟΝ ΧΘΕΣΙΝΟΒΡΑΔΥΝΟ "ΦΛΟΓΟΒΟΛΟ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΟΥ, ΕΓΡΑΨΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΜΤΑ.ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ:
....Τώρα για τις δηλώσεις διά στόματος Υπουργού κ.Δένδια Ν.,ότι δεν πραγματοποιείται καμία συζήτηση για την ενοποίηση των τριών Μετοχικών Ταμείων ΕΔ ,που από τον μη διαχωρισμό του ΜΤΣ -παρά τον νόμο του 1990 -όπως έγραψα πρόσφατα έκαστος μερισματούχος του Στρατού Ξηράς έχει απωλέσει μέχρι τώρα 40.000 ευρώ και συνεχίζεται να χάνει και για την δήλωση του Υπουργού ότι συνεχίζεται υπέρ των Μετοχικών Ταμείων η κράτηση του 4% θα επανέλθω και βέβαια τον κύριο λόγο έχουν οι Ενώσεις και οι Σύνδεσμοι των Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Ξηράς και οι συνδικαλιστικές Ενώσεις των εν ενεργεία Στελεχών.
Κύριοι της ΠΟΕΣ τι κάνατε όταν ψηφιζόταν ο νόμος 4407/2016, που στα άρθρα του 9 έως 16: α) Χαρακτηρίζει την ακίνητη περιουσία των ΜΤ ως περιουσία των Ενόπλων Δυνάμεων. β) Αναθέτει την αξιοποίηση αυτής σε νεοιδρυθείσα υπηρεσία με τον τίτλο Υπηρεσία αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων ( ΥΠΑΑΠΕΔ). γ) Εμπλέκει το συμβούλιο άμυνας (ΣΑΜ) στην αξιοποίηση αυτής, αφαιρώντας το δικαίωμα αυτό από τα ΔΣ/ΜΤ, καταργώντας το αυτοδιοίκητο των ΜΤ ως ΝΠΔΔ αφού πλέον ο εποπτεύων υπουργός, ως πρόεδρος του ΣΑΜ υπεισέρχεται εκτος των θεμάτων νομιμότητας και σε θέματα σκοπιμότητας των ΜΤ. δ) Η συμμετοχή των προέδρων των ΜΤ στο ΣΑΜ τι νόημα έχει αφού αυτοί σύμφωνα με το νόμο 2690/1999 (αρθρα 13-15) δεν είναι όργανα των ΜΤ, δεν εκπροσωπούν τα ταμεία, η εξουσία τους περιορίζεται και εξαντλείται εντός των συνεδριάσεων των ΔΣ/ΜΤ. Προσοχή ο νόμος αυτός είναι επικίνδυνος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμμερίζομαι απολύτως τις θέσεις του εκλεκτού συναδέλφου Απόστολου Παπαδόπουλου ( με πλήρη επάρκεια γνώσεως των θεμάτων του ΜΤΣ όπως είμαι, ασφαλώς, σε θέση να γνωρίζω). Επί πλέον , εφόσον η πολιτεία επιθυμεί και ενδιαφέρεται για το μέλλον των εν λόγω ταμείων θα πρέπει να εξετάσει τη θεσμοθέτηση κανόνων ορθολογισμού της βιωσιμότητός τους με την εξασφάλιση πηγών σταθερής απόδοσης πόρων (καθώς ο κοινωνικός πόρος της κράτησης 4% από τις δαπάνες πάσης φύσεως εργασιών και προμηθειών είναι αμφίβολης χρονικής επιβίωσης ).
ΑπάντησηΔιαγραφή