Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (8/6/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (8/6/2020)
    Καλά φαίνονται αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως μήπως είναι λίγο ακριβούτσικα, παρά τις «εκπτώσεις» στην τιμή τους; Δεν είμαστε για τέτοια τώρα…. Θα το σκεφτώ να αγοράσω ένα, μετά από 10 χρόνια…
------------------------------------------
    Του Αγίου Πνεύματος, σήμερα, και σε άλλες πόλεις τα μαγαζιά είναι ανοικτά, και σε άλλες κλειστά. Κάπου υπάρχει λάθος! Δεν είμαι υπέρ του «ανοικτού» ή του «κλειστού», όμως θα έπρεπε να υπάρχει κοινή αντιμετώπιση του θεματος παντού, και όχι μόνο στο Δημόσιο.
------------------------------------------
    Παρά τις ενστάσεις από πολλούς, που θα ήθελαν πιο «σκληρή» ανακοίνωση για την τουρκική επιθετικότητα εναντίον της Ελλάδος σε όλους τους τομείς, θεωρώ πως οι ανακοινώσεις που έγιναν, εκπληρούν τον σκοπό τους. Με μία προϋπόθεση όμως: ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΚΑΤΙ, ΝΑ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΜΕ, και αυτό να το καταλάβουν και οι .. απέναντι! Δεν είπαμε να τους βουλιάξουμε από τώρα, αλλά να καταλάβουν, πως ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ!   
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου