Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/6/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/6/2020)
    Πολύ δίκαιο το αίτημα κάποιων φοιτητών, που ζητούν να περάσουν όλοι το εξάμηνο, λόγω… κορονοϊού! Φυσικά και έχουν δίκιο! Εύκολο το ‘χεις, από την μια μέρα στην άλλη, εκεί που έλυνες τα παγκόσμια προβλήματα μεταξύ καφέ και καπουτσίνο στην καφετέρια, να σου στερήσουν αυτό το προνόμιο; Κάτι πρέπει να πάρουν για αντάλλαγμα…. Εκτός αυτού, εάν λειτουργούσαν οι σχολές, πού ξερεις, μπορεί και να διάβαζαν λιγάκι, μπορέι και να περνούσαν τα μαθήματα! Πού ξέρεις εδώ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!  Δεν θα έπρεπε να είναι τόσο ολιγαρκείς, όμως. Κανονικά, θα πρέπει να απαιτήσουν και την επίδοση πτυχίου από τη  σχολή τους, όποια και εάν είναι, λόγω…. ψυχικής οδύνης. Λίγο το έχεις; Τόση ταλαιπωρία σε τρείς μήνες; Για αυτό σας λέω, δίκιο έχουν! Να διεκδικήσουν και διδακτορικό…. Γιατί όμως, έχω την εντύπωση πως οι διαμαρτυρόμενοι και συγχρόνως απαιτούντες, έχουν χρώμα.. κοκκινομαυροβυσσινί;;;;;
------------------------------------------
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για σήμερα στους συμμαθητές μου που έχουν γενέθλια σήμερα, από το Δημοτικό στην Νεάπολη (1ο Δ.Σ.Νεαπόλεως) Ιωάννα Σαμαρά και Θόδωρο Πολυμέρη . Σαν τα πουλιά σκορπίσαμε, στα τέσσερα σημεία…..
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου