Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (4/6/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (4/6/2020)
    Η Τουρκία, δια του προέδρου της, αναγγέλει έρευνες υδρογονανθράκων ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑΣ! Έ, φυσικά και αυτό θα έκανε. Η «πολιτική κατευνασμού» που ακολουθούμε, τους προκαλεί να προχωρήσουν ακόμη παραπέρα! Εφαρμόζουν επακριβώς την παροιμία «ΔΩΣΕ ΘΑΡΡΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ ΚΑΙ Θ’ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ»! Γράφουν στα… τέτοια τους τις προειδοποιήσεις, προτροπές, εκκλήσεις του ΟΗΕ, της ΕΕ, των ΗΠΑ και πολλών άλλων, γιατί απλώς, έτσι θέλουν! Και εμείς, τι πρέπει να κάνουμε; Προφανώς, δεν πρέπει να περιμένουμε να μας «σφάξουν» για να «αγιάσουμε»! Χρειάζεται ΑΜΕΣΗ, ΣΙΓΟΥΡΗ και ΔΥΝΑΜΙΚΗ αντίδραση, ώστε να τους κοπεί ο «βήχας» μια και καλή. Τι θα πρότεινα εγώ σε τέτοια περίπτωση; Πολύ απλό: Υπο την προστασλια του Πολεμικού Ναυτικου και της Πολεμικής Αεροπορίας, εφ’ όσον τουρκικό ερευνητικό σκάφος «ασχολείται» εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, να διαταχθεί ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΕΝΤΟΣ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΩΝ! Σε περίπτωση μη συμμορφώσεως, ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ. Και σε περίπτωση αντιδράσεως, ΝΑ ΒΥΘΙΣΘΕΙ! Και να είμαστε έτοιμοι για όλα αυτά! Και τότε, θα μπορουμε να τους πούμε: «ΑΝ Σ’ ΑΡΕΣΕΙ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΛΑΜΠΡΟ, ΞΑΝΑΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΜΟ». Δυστυχώς, αυτή είναι η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνουν. Και, θα μου πείτε, πως έτσι θα έχουμ πόλεμο. Έ, ΆΣ ΈΧΟΥΜΕ! Φτάνει πιά! ( Όπως καταλαβαίνετε, δεν είμαι κατάλληλος για πρωθυπουργός της χώρας…)
------------------------------------------
    Μόλις πριν από λίγο (3/6/2020 , 20:15) με πήραν τηλέφωνο τρείς φίλοι, και μου είπαν πως δεν μπορουν να δούν το «ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ». Προσπάθησα να συνδεθώ μέσω του καθημερινού ε-μαιηλ που στέλνω, όμως η απάντηση ήταν πως «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ»! Δεν ξέρω τι συμβαίνει, όμως με κάποιο τρόπο θα βρώ λύση στο πρόβλημα….. Το πρόβλημα υπάρχει στα ε-μαιηλ που έστειλα με GMAIL, ενώ σε όσα έστειλα με YAHOO, όλα δουλεύουν κανονικά.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ με τον Ανδρέα για τη λύση σε περίπτωση ενέργειας στην υφαλοκρηπίδα μας. Αυτό τεριάζει απόλυτα με τη ρύση ου ήρωα Κολοκοτρώνη που είχε πεί <ΠΟΤΕ ΜΗ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΙΣΙΝΟ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ οπότε φεύγουν. Αυτό έγινε πριν από χρόνια όταν οι τούτκοι σκότωσαν τον φαντάρο μας που του ζήτησαν τσιγάρο και μόλις πέρσε τη μέση της κοίτης του ποταμού του έριξαν. Ο διοικτητής του φυλακίου μας διέταξε να ρίξουν στο τουρκικό φυλάκιο και οι τούρκοι εξαφανίστηκαν και με νεκρούς.
    Ανδρέα εγώ το παίρνω το ρουκουμουκου και έχω gmail Αρα κάτι άλλο συμβαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή