Ποια ημέρα έγινε ο Μυστικός Δείπνος
Την 1η Απριλίου του έτους 33 π.Χ.
και ημέρα Τετάρτη και όχι Πέμπτη όπως μνημονεύεται στα εκκλησιαστικά κείμενα
έλαβε χώρα ο Μυστικός Δείπνος,
σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Κόλιν Χάμφρις, υπάρχουν αντικρουόμενες αναφορές για τον Μυστικό Δείπνο στα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά σε σχέση με αυτό του Ιωάννη, καθώς οι τρεις πρώτοι ιστόρησαν τα γεγονότα χρησιμοποιώντας παλαιότερο ημερολόγιο από το επίσημο εβραϊκό.
Ο καθηγητής υποστηρίζει επίσης ότι η σύλληψη του Ιησού, η ανάκριση και οι δίκες δεν έλαβαν χώρα σε μία μόνο νύχτα.
Στο βιβλίο του καθηγητή "Το μυστήριο του Μυστικού Δείπνου" αναφέρεται ότι ενώ τα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά λένε ότι ο Δείπνος συνέπεσε με την έναρξη του Πάσχα των Εβραίων, αυτό του Ιωάννη αναφέρει ότι έγινε πριν από το Πάσχα. "Το γεγονός αυτό προβλημάτιζε τους μελετητές της Βίβλου εδώ και αιώνες. Για την ακρίβεια αναφέρουν ότι είναι το πιο ακανθώδες ζήτημα στην Καινή Διαθήκη" λέει ο ίδιος στο BBC.
"Αν εξετάσουμε τα γεγονότα που αναφέρονται στα Ευαγγέλια, μεταξύ του Μυστικού Δείπνου" και της Σταύρωσης υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συμβάντων. Δεν είναι δυνατόν όλα αυτά να συνέβησαν από την Πέμπτη μέχρι το πρωί της Παρασκευής", προσθέτει.
Ωστόσο το μυστήριο λύνεται αν σκεφτούμε ότι οι Ευαγγελιστές χρησιμοποιούσαν διαφορετικά ημερολόγια. Όπως λέει, ο Μάρκος, ο Ματθαίος και ο Λουκάς είχαν υπόψη τους το παλιό εβραϊκό ημερολόγιο, αντί για το επίσημο που ήταν σε ισχύ.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Κόλιν Χάμφρις, υπάρχουν αντικρουόμενες αναφορές για τον Μυστικό Δείπνο στα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά σε σχέση με αυτό του Ιωάννη, καθώς οι τρεις πρώτοι ιστόρησαν τα γεγονότα χρησιμοποιώντας παλαιότερο ημερολόγιο από το επίσημο εβραϊκό.
Ο καθηγητής υποστηρίζει επίσης ότι η σύλληψη του Ιησού, η ανάκριση και οι δίκες δεν έλαβαν χώρα σε μία μόνο νύχτα.
Στο βιβλίο του καθηγητή "Το μυστήριο του Μυστικού Δείπνου" αναφέρεται ότι ενώ τα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά λένε ότι ο Δείπνος συνέπεσε με την έναρξη του Πάσχα των Εβραίων, αυτό του Ιωάννη αναφέρει ότι έγινε πριν από το Πάσχα. "Το γεγονός αυτό προβλημάτιζε τους μελετητές της Βίβλου εδώ και αιώνες. Για την ακρίβεια αναφέρουν ότι είναι το πιο ακανθώδες ζήτημα στην Καινή Διαθήκη" λέει ο ίδιος στο BBC.
"Αν εξετάσουμε τα γεγονότα που αναφέρονται στα Ευαγγέλια, μεταξύ του Μυστικού Δείπνου" και της Σταύρωσης υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συμβάντων. Δεν είναι δυνατόν όλα αυτά να συνέβησαν από την Πέμπτη μέχρι το πρωί της Παρασκευής", προσθέτει.
Ωστόσο το μυστήριο λύνεται αν σκεφτούμε ότι οι Ευαγγελιστές χρησιμοποιούσαν διαφορετικά ημερολόγια. Όπως λέει, ο Μάρκος, ο Ματθαίος και ο Λουκάς είχαν υπόψη τους το παλιό εβραϊκό ημερολόγιο, αντί για το επίσημο που ήταν σε ισχύ.
ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΕΙΠΝΟ ΝΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 33 Π.Χ.ΜΕ...ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο λογική υπάρχει ώστε ο Χριστός να ζούσε 33 χρόνια προ Χριστού ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι διότι αρχίζουμε να μετράμε την χρονολογία με την σταύρωση του. 1 Μ. Χ
ΔιαγραφήΑς είμαστε λιγότερο κριτικοί στην σκέψη μας. Δεν νομίζετε ότι ο δαίμων της λανθασμένης πληκτρολογήσεως έβαλε το χέρι. Τα λοιπά σας κατατόπισαν για την ημέρα που έλαβε χώρα ο Μυστικός Δείπνος;
ΑπάντησηΔιαγραφή