Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ....


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ....
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης 
Όταν φεύγεις μακριά μου συλλογίζομαι
πονηρές σκέψεις το μυαλό μου κεντρίζουνε
τον εγωισμό μου υπερασπίζομαι
μην απορείς,αισθήματα είναι, και δεν ασφαλίζουνε.

Όταν φεύγεις μακριά μου υποψιάζομαι
πληγωμένες σκέψεις με εξουσιάζουνε
τον ανδρισμό μου υπερασπίζομαι
μην με κατηγορείς,οι ηλιαχτίδες σου ευωδιάζουνε.

Μηνύματα να στέλνεις με του ανέμου την πνοή
απόψε θα μεθύσω με της χαράς την προσμονή
θα έρθω να σε ανταμώσω την νύχτα με φεγγάρι
αντιληπτή να γίνεις μες του ήλιου το σκοτάδι.

Όταν φεύγεις μακριά μου πληγώνομαι
στοχασμοί στην απουσία σου συχνάζουνε
τον ψυχισμό μου υπερασπίζομαι
μην με αρνηθείς, οι επιθυμίες μου, με αιχμαλωτίζουνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου