Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/11/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/11/2019)
    Να μια λοιπόν πάλι πίσω, για να συνεχίσω από εκεί που μείναμε…. Μόνο που μου την «χάλασε» κάποιος φίλος, όταν μου επεσήμανε πως προχτές ήταν η…. επέτειος του πολυτεχνείου, και έπρεπε να γιορτάσουμε και να τιμήσουμε τους χιλιάδες νεκρούς και την αποκατάσταση της…. δημοκρατίας! Φυσικά, δικαίωμά τους είναι να γιορτάζουν ό τι θελουν, ακόμα και την μάχη στα Γαυγάμηλα ή την πρώτη επανδρωμένη πτήση στο διάστημα από τον μακαρίτη πλέον Γκαγκάριν. Εγώ, επειδή έτυχε να είμαι εκεί, εκείνο τον καιρό, και να περνάω καθημερινά μπροστά από το πολυτεχνείο, και επειδή ξέρω λίγο περισσότερα, δεν έχω να γιορτάσω τίποτα. Αυτά για το θέμα.
------------------------------------------
    Μου έλλειψαν οι περισπούδαστες ενημερώσεις αυτών των ημερών, για το πόσα αναδρομικά θα πάρουμε και πόσο θα είναι οι αυξήσεις. Ο μόνος τρόπος να πάρω ( και πάρουμε…) αύξηση, είναι να αγοράζουμε ένα πακέτο τσιγάρα λιγώτερο τον μήνα, ή να αγοράζουμε ψωμί κάθε δυό μέρες, αφου την επόμενη δεν το τρώμε, γιατί είναι… μπαγιάτικο! Ψάξτε, ψάξτε, θα βρείτε πολλούς τρόπους για να πάρει ο καθένας αύξηση….
------------------------------------------
    Μπαίνει ένας στο λεωφορέιο του ΟΑΣΘ, φυσικά στριμωξίδι απερίγραπτο, και λόγω απειρίας οδηγού, το λεωφορείο μια επιταχύνει, μια κόβει απότομα ταχύτητα. Χωρίς να το θέλει ο άνθρωπός μας, χάνει λίγο την ισορροπία του και πέφτει σε μια κοπέλα μπροστά του. Εκείνη, νομίζοντας πως της κάνει «κολλητήρι», γυρνάει οργισμένη, τον βρίζει και του ρίχνει μια σφαλιάρα! Άντε να βρεί το δίκιο του… Κοκκινίζει από ντροπή και κατεβαίνει στην επόμενη στάση. Μετά από κάποιες μέρες, ο άνθρωπός μας ξαναμπαίνει στο ίδιο λεωφορείο, και κατά σύμπτωση βρίσκεται πίσω από την ίδια κοπέλα.Νά τα μπρός – πίσω του λεωφορείου, πέφτει πάλι επάνω της. Γυρνάει πάλι η κοπέλα οργισμένη να τον «ανταμείψει», όμως μόλις τον βλέπει, τον θυμάται! Και αντί να του επιτεθεί, του λέει: «Ά, εσείς είστε; Βλέπω πως πήρατε αύξηση»…. Βλέπετε, ο άνθρωπός μας είχε πληρωθεί με μασούρια από δίευρα, και ένα από αυτά το είχε στην τσέπη του παντελονιού του…..
------------------------------------------
    Άντε, φτάνει…. Αύριο πάλι!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου