Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (10/11/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (10/11/2019)
    Έ, όχι ρε φίλε, δεν μπορείς να δίνεις στην κόρη σου δυό πολυκατοικίες και στο γιό σου την…. ευχή σου! Από εκεί ξεκίνησαν όλα. Τα υπόλοιπα, είναι… φιλοσοφήματα. Πολύ καλά έκαναν οι δικαστές και ακύρωσαν την κληρονομιά. Το βέβαιο είναι, πως ο γιός δεν λέει ούτε "Καλημέρα" στην μάνα του και την αδελφή του.
------------------------------------------
    Θέλουν να προεκτείνουν την παραλία από Λευκό Πύργο μέχρι το λιμάνι. Η αλήθεια είναι, πως το πεζοδρόμιο της θάλασσας δεν είναι και πολύ μεγάλο. Είναι αυτό ακριβώς, που την δεκαετία «μας» ήταν το κατ’ εξοχή «νυφοπάζαρο» και κάναμε τις βόλτες μας. Αρχαίες ιστορίες….. Μήπως τώρα, με την διαπλάτυνση του πεζοδρομίου, σκέπτονται πως μπορούν να επεκτείνουν το οδόστρωμα της Λεωφόρου Νίκης μερικά μέτρα εκεί που τώρα είναι το πεζοδρόμιο, για να βελτιώσουν τις συνθήκες κυκλοφορίας; Γιατί, η αλήθεια είναι, πως η Λεωφόρος Νίκης έχει μεγάλη κίνηση.
------------------------------------------
    Φαίνεται, πως οι λαθρομετανάστες έχουν ασυλία! Γιατί, εάν εγώ ή εσύ πάμε και χτίσουμε μια παράγκα μέσα στο δάσος, θα μας «μπουζουριάσουν» αμέσως. Οι λαθρομετανάστες στη Σάμο, έχτισαν 500 καλύβες ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ, και κανείς δεν τολμάει να κάνει οριδήποτε! ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!!!!!!
------------------------------------------
    Δεν ξέρω για εσάς, όμως εμένα πλέον, δεν με αφορά η συλλογή ηλεκτρονικών αποδείξεων. Μόλις πέρασα τα «70», οπότε απαλάσσομαι…. Να σας πώ, θα προτιμούσα να είμαι μικρότερος, και να μάζευα αποδείξεις…..
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου