Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/3/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/3/2018)
Ανδρέας
    Να την και η καινούρια ζάχαρη, η… τρεαλόζη! Να δούμε, πού θα καταλήξουμε τελικά. Όλες οι ζάχαρες, είναι βλαβερές. Έλα όμως που το γλυκό ( γενικώς και ειδικώς ) είναι ωραίο…. Τελικά, με όλα αυτά θα μας… τρεαλάνουνε!
---------------------------------------------------
    Πλησιάζει ο καιρός των φορολογικών δηλώσεων, και «στον αέρα» βγαίνουν καινούριοι κωδικοί, νέοι φόροι, αποφυγές φόρων, μειώσεις αφορολογήτου, αυξήσεις αφορολογήτου και όλα αυτά τα σχετικά και πολλά άλλα.  Σε δουλειά να βρίσκονται δηλαδή. Και εγώ, τα μαζεύω και τα βάζω στο μπλόκ. Όμως, η αλήθεια είναι πως ακόμα είναι νωρίς για να ξέρουμε τι θα γίνει με τις φορολογικές μας δηλώσεις, αφού ουτε το Υπουργείο Οικονομικών δεν ξέρει! Στην μελέτη βρίσκεται το θέμα. Προσωπικά, θα κάνω αυτό που κάνω κάθε χρόνο. Θα περιμένω να εκδοθούν οι ΤΕΛΙΚΕΣ οδηγίες για την υποβολή του Ε1 και μετά θα πράξω αναλόγως. Το να με βασανίζει μέχρι τότε, το μόνο που μπορέι να προσθέσει είναι ΑΓΧΟΣ, και είμαστε σε κρίσιμη ηλικία για εμφράγματα… Δεν έχω σκοπό να τους κάνω τη χάρη!
---------------------------------------------------
    Έστησαν λέει, πλαστό ρεπορτάζ στο STAR! Σιγά τα ωά! Μήπως είναι η πρώτη φορά: Θυμηθείτε, πως στον Πόλεμο του Κόλπου, ανταποκριτής έκανε «απευθείας μετάδοση» από το σπίτι του. Θυμηθείτε την μακαρίτισσα Ηλεάνα του Πολυτεχνείου, που ήταν… μανεκέν διαφημίσεως καλλυντικών ( Τι θα έβαζαν, καμιά «πατσούρα»;) Και ποιος ξέρει πόσα άλλα τέτοια «νέα» μας πλάσαραν και τα χάψαμε αμάσητα! Η ενημέρωση, είναι δύσκολη και βρώμικη δουλειά, ο δε ενημερώνων, κατευθύνει, μηδενός εξαιρουμένου!
---------------------------------------------------
    Ωραία αυτή η τηλεόραση η πτυσσόμενη. Γιώτ δεν έχω, αλλά μπορώ να παραγγείλω μία για τη βεράντα μου. Το πρόβλημα δεν είναι το πόύ θα τη βάλω, αλλά το τι θα βλέπω, γιατί από κανάλια TV, «ψωνίσαμε από σβέρκο»….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου