Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ



ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Στράτος Ουζούνογλου.
    Φίλοι, συνάδελφοι και συμμαθητές μου αγαπημένοι,
    Σήμερα βρέθηκα με φίλους για καφέ και σε κουβέντα σχετικά με εταιρείες τηλεφωνίας και χρεώσεις μαθαίνω ότι ένας από αυτούς δέχθηκε λογαριασμό COSMOTE πάνω από 350 ευρώ και του ήρθε ταμπλάς.
Επικοινώνησε να μάθει πως χρεώθηκε τέτοιο ποσό και του είπαν ότι είχε δεχθεί κλήσεις από Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) με 4ψήφιους και 5ψήφιους αριθμούς. Όταν διαμαρτυρήθηκε ότι οι κλήσεις ήταν αναπάντητες, του απάντησαν ότι δεν έχει σημασία από την στιγμή που δεν έχει ζητήσει φραγή τέτοιων εισερχομένων κλήσεων. Εκείνος ζήτησε φραγή από εκεί και μετά και για τον συγκεκριμμένο λογαριασμό ζήτησε ανάλυση χρεώσεων, δηλώνοντας ότι θα πληρώσει μόνο τις κλήσεις που έκανε και αν η εταιρεία δεν το αποδεχθεί θα κινηθεί δια της νομικής οδού.
    Αντίστοιχες χρεώσεις (πολύ μικρότερο ποσό, αλλά δεν είναι εκεί το ζήτημα) είχαν γίνει και σε έναν άλλο της παρέας με μηνύματα από 5ψήφιο αριθμό στο κινητό Forthnet που έχει και τα οποία δεν είχε καν ανοίξει.     Επίσης, αναφέρθηκε ότι καρτοκινητό είχε χρεωθεί με προσφορά της αντίστοιχης εταιρείας και με αντίστοιχη μείωση του χρηματικού υπολοίπου του χρήστη, χωρίς προηγουμένως αυτός να έχει συναινέσει. Μόνο κατόπιν έντονης τηλεφωνικής του διαμαρτυρίας ακυρώθηκε η χρέωση αυτή (δεν έχει σημασία το ποσόν) και πιστώθηκε το χρηματικό του υπόλοιπο. Η δικαιολογία εκ μέρους του αντιπροσώπου της εταιρείας ήταν ότι ο χρήστης είχε ενημερωθεί με μήνυμα για την προσφορά και η μη απάντησή του θεωρήθηκε ως συναίνεση! Αν μη τι άλλο, τέτοια δικαιολογία υποτιμά τη νοημοσύνη του καταναλωτή και δείχνει μία λογική εκμετάλλευσης των αφελών ή απρόσεκτων εκ μέρους της εταιρείας αυτής!
    Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το τηλεπικοινωνιακό Trust έχει πετύχει ρυθμίσεις που επιτρέπουν χρεώσεις, χωρίς συναίνεση του καταναλωτή και μόνο αν ο καταναλωτής δηλώσει ρητά ότι δεν συναινεί σε τέτοιες πρακτικές, αποφεύγει τα κερατιάτικα.
    Πολύ φοβάμαι ότι κάτι αντίστοιχο μπορεί να συμβεί (αν δεν έχει ήδη συμβεί) σε οποιονδήποτε. Θα πρότεινα σε ανάλογη περίπτωση να ζητήσετε κι εσείς αναλυτική χρέωση κλήσεων για να δείτε πως προκύπτουν ασυνήθιστα ποσά, ώστε να δείτε τι θα κάνετε μετά.
    Εγώ από πλευράς μου ετοίμασα ένα μήνυμα προς την δική μου εταιρεία για να προλάβω τέτοιες απαράδεκτες μεθοδεύσεις. Σας το επισυνάπτω, ώστε σε περίπτωση που αποφασίσετε να ενεργήσετε με τον ίδιο τρόπο, να έχετε έναν μπούσουλα. Τα στοιχεία της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων τα βρήκα από δημοσιευμένο φυλλάδιο του Συνήγορου του Καταναλωτή, σχετικά με τις Εταιρείες Παροχής Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών.
    Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε έλεγαν οι γέροι μας...
Στράτος Ουζούνογλου.-
ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΡΗΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ( ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ )
    Σας ενημερώνω ότι από φίλους πληροφορήθηκα πως είχαν δεχθεί τηλεφωνικούς λογαριασμούς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με χρεώσεις, κάποιες φορές υπέρογκες, από αναπάντητες κλήσεις ή/και μηνύματα (που δεν είχαν καν ανοίξει) από Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ με 4ψήφιους ή 5ψηφίους αριθμούς κλήσης). Όταν διαμαρτυρήθηκαν ότι οι κλήσεις ήταν αναπάντητες, τους απάντησαν ότι δεν έχει σημασία από την στιγμή που δεν είχαν ζητήσει φραγή τέτοιων εισερχομένων κλήσεων. Εκείνοι ζήτησαν φραγή από εκεί και μετά και ένας ζήτησε ανάλυση χρεώσεων για τον δικό του λογαριασμό, δηλώνοντας ότι θα πληρώσει μόνο τις κλήσεις που έκανε και αν η εταιρεία δεν το αποδεχθεί θα κινηθεί δια της νομικής οδού.
    Επίσης, αναφέρθηκε ότι καρτοκινητό είχε χρεωθεί με προσφορά της αντίστοιχης εταιρείας με αντίστοιχη μείωση του χρηματικού υπολοίπου του χρήστη, χωρίς προηγουμένως αυτός να έχει συναινέσει. Μόνο κατόπιν έντονης τηλεφωνικής του διαμαρτυρίας ακυρώθηκε η χρέωση αυτή (δεν έχει σημασία το ποσόν) και πιστώθηκε το χρηματικό του υπόλοιπο. Η δικαιολογία εκ μέρους του αντιπροσώπου της εταιρείας ήταν ότι ο χρήστης είχε ενημερωθεί με μήνυμα για την προσφορά και η μη απάντησή του θεωρήθηκε ως συναίνεση! Αν μη τι άλλο, τέτοια δικαιολογία υποτιμά τη νοημοσύνη του καταναλωτή και δείχνει μία λογική εκμετάλλευσης των αφελών ή απρόσεκτων εκ μέρους της εταιρείας αυτής!
    Κατόπιν τούτου, δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά στην εταιρεία σας, που μου παρέχει υπηρεσίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και internet στους αριθμούς ιδιωτικής μου χρήσης, που είναι οι …(αριθμοί και κατηγορίες)…….. ότι:
    ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΩ στην περαιτέρω επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων μου και στην διάθεσή τους σε τρίτους για λόγους διαφημιστικής προβολής ή έρευνας αγοράς ή οποιονδήποτε άλλο λόγο, βάσει των άρθρων 11 του ν. 3471/2006 και 13 του νόμου 2472/97 περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, χωρίς προηγουμένως να έχω ενημερωθεί επαρκώς και να έχω συναινέσει με γραπτή απάντησή μου στην ενημέρωσή σας.
    ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ εκ των προτέρων οποιαδήποτε χρέωση κλήσης από αριθμούς αντίστροφης χρέωσης, όπου χρεώνεται ο καλούμενος, και γενικά δεν αποδέχομαι οποιαδήποτε χρέωση (προσφορές του παρόχου κλπ.) στην οποία δεν θα έχω συναινέσει, πλην των εξερχομένων κλήσεων που θα έχω κάνει.
    ΕΠΙΘΥΜΩ την φραγή εισερχομένων κλήσεων από αριθμούς εταιρειών παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠΠ) και από αριθμούς αντίστροφης χρέωσης στα τηλέφωνα ιδιωτικής μου χρήσης, που ανέφερα προγουμένως.
    ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ για την διακοπή της συνεργασίας μας και την διεκδίκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης της εταιρείας σας στην παρούσα δήλωσή μου.
    Σας ευχαριστώ για την μέχρι σήμερα άψογη συνεργασία και τεχνική υποστήριξη εκ μέρους της εταιρείας σας και πιστεύω ότι ύστερα από την παραπάνω ρητή δήλωσή μου δεν θα υπάρξει καμία παρεξήγηση στην σχέση παρόχου –καταναλωτή που μας διέπει.
Ονοματεπώνυμο – Υπογραφή
Υ.Γ.: Παρακαλώ για την επιβεβαίωση λήψης της παραπάνω δήλωσης με απλή απάντηση στο μήνυμά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου