Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

Μεγάλη διαδήλωση στο Βερολίνο από… αρνητές της πανδημίας του κορονοϊού


ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ
Μεγάλη διαδήλωση στο Βερολίνο από… αρνητές της πανδημίας του κορονοϊού
Το έστειλε ο Γιώργος Επιτήδειος
alphafreepress.gr,
newsbeast.gr
     Αίσθηση προκάλεσε μεγάλη διαδήλωση στο Βερολίνο από αρνητές της πανδημίας με κεντρικό σύνθημα «η υγεία μου είναι δική μου υπόθεση», που πραγματοποιήθηκε αργά το απόγευμα της Κυριακής (2/8).
     Ελάχιστοι από τους διαδηλωτές φορούσαν προστατευτικές μάσκες, ενώ δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες αποστάσεις ασφαλείας. Με συνθήματα όπως «Εμείς είμαστε το δεύτερο κύμα» και «Αντίσταση», δεκάδες χιλιάδες αρνητές των περιορισμών που επιβάλλονται για την αποτροπή εξάπλωσης της πανδημίας, εκφράζουν την αντίθεσή τους στις σχετικές αποφάσεις της πολιτείας, ενώ υποστηρίζουν ότι «η μεγαλύτερη θεωρία συνωμοσίας είναι αυτή της πανδημίας».
    Την ώρα που αυξάνονται ξανά τα κρούσματα Covid-19 στη Γερμανία, χιλιάδες αντίπαλοι των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας συμμετείχαν στη διαδήλωση, με τους συγκεντρωμένους να φτάνουν μέχρι και τις 25.000. Η διαδήλωση, όπως αναφέρουν πληροφορίες, οργανώθηκε από ακροδεξιές οργανώσεις. Την ίδια ώρα, σε νεότερη δημοσκόπηση στη χώρα, το 76,5% των ερωτηθέντων συμφωνεί με αυστηρότερα μέτρα σε περίπτωση που αυξηθούν τα κρούσματα Covid-19, ενώ μόλις το 20,3% τα απορρίπτουν.

1 σχόλιο:

  1. Όλα αυτά, οι θεωρίες, τα βίντεο, οι διαδηλώσεις, είναι θέματα που πρέπει να μας προβληματίζουν, αλλά να μη τα δεχόμαστε άκριτα, όπως, άλλωστε, δεν πρέπει να δεχόμαστε άκριτα τίποτα, ακόμα και ό,τι εκπορεύεται εκ των επισήμων αρχών. Παρ' όλα αυτά, δεν νομίζω ότι είναι ικανά να πείσουν τον μέσο πολίτη, μια και στερούνται του σημαντικότερου αποδεικτικού παράγοντα: μιας ασφαλιστικής δικλείδας, π.χ. της δήλωσης περί ανάληψης της ευθύνης σε περίπτωση που αποδειχτούν λανθασμένα. Θα μπορούσαν να έχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να επηρεάσουν έναν πολίτη, εμένα, π.χ. εάν ταυτόχρονα μου παρείχαν εγγύηση, ως ασφαλιστική ρήτρα αποζημιώσεως, σε περίπτωση που αποδειχτούν λανθασμένα και ο πολίτης, π.χ. εγώ, νοσήσει από κορωνοϊό και υποστεί τις συνέπειες της ασθένειάς του, ιδιαίτερα εάν εντάσσεται στις ομάδες υψηλού κινδύνου, όπως π.χ. εγώ που έχω στο ενεργητικό μου δύο εμφράγματα, ένα εγκεφαλικό, Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια, Διαβήτη και 72 χρόνια στην πλάτη μου, ή αν έχει κάποιον στην οικογένειά του που εντάσσεται σ' αυτές τις ομάδες. Για μένα θα ήταν μια καλή λύση αν κάποιος που θα ήθελε να με πείσει να μη χρησιμοποιώ μάσκα, μου υπέγραφε και ένα τέτοιο συμβόλαιο το οποίο να προβλέπει την αποζημίωσή μου ή την αποζημίωση της οικογένειάς μου, αν εγώ πάθω κάτι επειδή τον πίστεψα και ένεκα τούτου ασθένησα, ταλαιπωρήθηκα, υποβλήθηκα σε έξοδα για την αντιμετώπιση της κατάστασης και τελικά υπέκυψα στο μοιραίο. Επίσης, το συμβόλαιο αυτό θα πρέπει να προβλέπει και τις ευθύνες του ίδιου προσώπου, αν αυτό μεταδώσει την ασθένεια, λόγω του ότι δεν έπαιρνε προφυλάξεις, αλλά και την αποζημίωση που θα πρέπει να πληρώσει σε όσους ασθένησαν μολυσμένοι από κάποιον που τους πίστεψε!
    Φυσικά, ακόμα και αν μου υπόσχοντο όλους τους θησαυρούς της γης, ως εγγύηση, δεν θα έκανα κάτι που δεν μπορεί να με πείσουν τα άλλα επιχειρήματα. Απλώς, το αναφέρω ότι τουλάχιστον αυτοί που διακινούν αυτές τις υποθέσεις και διαδίδουν τέτοιες θεωρίες θα έπρεπε από μόνοι τους να είχαν την ευαισθησία να δηλώσουν ότι εγγυώνται την ορθότητα των ισχυρισμών τους με την ανάληψη ευθύνης αποζημιώσεως όποιου υποστεί βλάβη λόγω του ότι πίστεψε στις θεωρίες τους, δηλαδή σε περίπτωση που αυτές οι θεωρίες αποδειχτούν εσφαλμένες.
    Κοντολογίς, κι εγώ τάσσομαι εναντίον της νέας τάξης πραγμάτων, εναντίον του τσιπαρίσματος, εναντίον της υποδούλωσης του ανθρώπινου είδους, εναντίον της καταπίεσης, εναντίον της προσπάθειας υποταγής του ανθρώπου, αλλά δεν βλέπω επιχειρήματα ικανά να μου παρουσιάσουν έναν ορατό κίνδυνο, οπότε προτιμώ να προφυλαχτώ από τον κίνδυνο που είναι ορατός και αμείλικτος, αφού αυτός οδηγεί σε μια κατάσταση χωρίς επιστροφή, δηλαδή στον θάνατο! Και ενώ είναι πολλές φορές τιμή να πεθαίνεις για κάτι που πιστεύεις αντιστεκόμενος σε έναν ορατό κίνδυνο, είναι τουλάχιστον αστείο να μάχεσαι ως άλλος Δον Κιχώτης εναντίον φανταστικών και ανύπαρκτων και οπωσδήποτε αόρατων εχθρών, πολύ περισσότερο, μάλιστα, αν αυτός ο αγώνας συνεπάγεται τον θάνατό σου, δηλαδή αγώνας και θάνατος άνευ λόγου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή