Παρασκευή 21 Αυγούστου 2020

Προσοχή: Ο μαλ@κας είναι ανίκητος...


ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
Προσοχή: Ο μαλ@κας είναι ανίκητος...
https://thessbomb.blogspot.com
Όπου Π: Πελάτης
Όπου Τ: Ταξιτζής
Π: Ελεύθερος?
Τ:
Πέρνα μέσα... Που πάει το παλληκάρι?
Π: Κέντρο...
Τ:
Σε βλέπω με την μάσκα σου, ρε που μας κατάντησαν οι αλήτες... Εγω μην νομίζεις, για το πρόστιμο το βάζω.
Π: Πρέπει να φυλαχτούμε όλοι μας και θα σας έλεγα να την βάζατε καλύτερα, να καλύπτει στόμα και μύτη, όχι μόνο το πηγούνι.
Τ:
Φιλαράκι, μη πιστεύεις τίποτα, υποταγμένους μας θέλουν... Δεν υπάρχει κορωνοϊός και αν υπάρχει είναι ακίνδυνος, απλά θέλουν να χρυσοπουλήσουν το εμβόλιο.
Π: Μα δεν έχει βγει ακόμα και αν βγει, θα είναι προσιτό αν όχι δωρεάν.
Τ:
Φιλαράκι, θα είναι προσιτό γιατί θα έχει μέσα το τσιπακι που θα μας παρακολουθούν.
Π: Μα, ήδη μας παρακολουθούν αν το θέλουν μέσα από πολλά πράγματα. Ένα από αυτά είναι το κινητό σας, η κάρτα της τράπεζας σας, ο ΑΜΚΑ σας... Και μην φοβάστε, τσιπακι δεν θα έχει, βασικά, είναι αδύνατον να έχει.
Τ:
Όχι φιλαράκι, το επινόησαν κιόλας για να πάθουμε όλοι πνευμονολογικά προβλήματα με την εκτεταμένη χρήση μάσκας και να μην προλάβουμε να πάρουμε σύνταξη...
Π: Δηλαδή οι νοσηλευτές και οι γιατροί δεν παίρνουν σύνταξη...?
Τ:
Δεν είναι το ίδιο... Τους χορηγούν άλλες μάσκες
Π: Πολλοί τις πληρώνουν από την τσέπη τους
Τ:
Και αυτοί στο κόλπο είναι... Όποιος πεθαίνει, δίνουν στους δικούς τους 1000 ευρώ για να υπογράψουν ότι πέθανε από κορωνοϊό. Μου το έχει πει ένας συνάδελφος που η γυναίκα του δουλεύει με μια γυναίκα ενός τύπου που ο αδερφός του κουμπάρου του δουλεύει στο "ΑΧΕΠΑ" ηλεκτρολόγος και τα γνωρίζει από πρώτο χέρι. Άκου που σου λέω...
Π : Εγώ. Πάλι είμαι σίγουρος ότι ο ιός υπάρχει...
Τ:
Φιλαράκι, τόσα κρούσματα, γνώρισες ποτέ κάποιον που να έχει κορωνοϊό? Όλα ψέματα σου λέω, βάλανε τον ηθοποιό τον Τσιοδρα και μας τρομοκρατεί κάθε μέρα... Επιστήμονες σου λέω...
Π: Δεν συμφωνώ, αλλά είναι η άποψή σας...
Τ:
Ξέρω τι σου λέω... Τέλος πάντων, κέντρο που ακριβώς?
Π: Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
Τ:
Πας επισκεπτήριο? Γιατί και αυτό μας έκοψαν, ούτε τους ανθρώπους μας δεν αφήνουν να δούμε...
Π: Όχι, απλώς πριν από 20 μέρες διαγνώστηκα με κορωνοϊό, έκανα την καραντίνα μου και τώρα πάω για επανεξέταση...
Τ:
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ? ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΙΣ? ΕΜΕΝΑ ΒΡΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ?
Π: .....???

1 σχόλιο:

  1. Ο μ@λ@κ@σς ειναι ανικητος απο την αναποδη...

    Πελατης: Ελεύθερος;
    Ταξιτζης: Πέρνα μέσα... Που πάει το παλληκάρι?
    Π: Κέντρο...
    Τ: Σε βλέπω με την μάσκα σου, ρε που μας κατάντησαν οι αλήτες... Εγω μην νομίζεις, για το πρόστιμο τη βάζω.
    Π: Πρέπει να φυλαχτούμε όλοι μας και θα σας έλεγα να την βάζατε καλύτερα, να καλύπτει στόμα και μύτη, όχι μόνο το πηγούνι.
    Τ: Κι εσυ μπορεις φιλε μου 10 ωρες να φορας μάσκα στην δουλεια σου; Εχει γινει πουθενα παγκοσμιως καποια ερευνα για τις μασκες; Γιατι σε πολλα κράτη δεν ειναι υποχρεωτικές;
    Π: Δεν με νοιαζει αν εχει γινει ερευνα εγω ακουω οτι μου λεει ο Τσιοδρας ο Χαρδαλιας και ο ΠΟΥ...
    Τ: Φιλαράκι, ολοι αυτοι ειναι ξεπουλημενοι στον ΠΟΥ που πριν λιγους μηνες ελεγε οτι οι μασκες ειναι επικινδυνες... κι αυτοι το αναμετεδιδαν σαν κασετοφωνακια...
    Π: Αυτα ειναι συνομωσιολογίες... μηπως ειστε ψεκασμενος; Το ξερετε οτι κινδυνευετε να συλληφθείτε με τετοιες αποψεις;
    Τ: Όχι φιλαράκι, ο φασισμος τους και οι παγκοσμιες εντολες τους δεν θα περασουν... Δεν θα μας αρρωστησουν ολους και μετα να φερουν το εμβολιο τους να μας ξεκανουν μια ωρα αρχιτερα..
    Π: Ποιος να μας ξεκανει αυτοι που θελουν να μας προστατεψουν; οι μεγαλοι ευεργετες ο Γκείτς, ο Σορος, οι Ροκφελλερ που χρηματοδοτουν τις ερευνες να μας σωσουν;
    Τ: Εχεις ποτε διαβασει για τις παρενεργειες των εμβολιων; Εχεις διαβασει για τους παιδικους θανατους; Σε σωζουν απο μια ασθενεια και σε καθαριζουν απο αλλες... καλα δεν εχεις ακουσει τιποτα για την μεγαλη επανεκκινηση; Για την μειωση του παγκοσμιου πληθυσμου;
    Π: Μα τι βλακιες ειναι αυτες... ποιος τα λεει; Το μονο που εχω ακουσει και το πιστευω γιατι το λενε ολοι μαζι με μια φωνη ειναι η κλιματικη αλλαγη...
    Τ: Ποια κλιματικη αλλαγη αυτη που λενε οτι ανεβαινει η θερμοκρασία του πλανητη; Χαχαχαχα... με δουλευεις; Εχουν παγωσει τα παντα... Ετσι τα λενε για να τσιμπας και σου δινουν εντολες... Να πετας π.χ. τα πλαστικα μιας χρησης γιατι ειναι βλαβερα την ωρα που ολοι τους χρησιμοποιουν τονους πλαστικο στις βιομηχανίες τους...
    Π : Μηπως ειστε απο αυτους που πιστευουν οτι ο ιός κατασκευαστηκε σε καποιο εργαστηριο;
    Τ: Φιλαράκι, μου φαινεται οτι το εχεις χασει καλα εισαι απο αυτους που νομιζουν οτι το κολλησαμε απο τα ζωά; Μα εισαι αφελης; Κι ο ΠΟΥ γιατι καλυπτε την Κινα και το εκρυβε; Γιατι εκανε πλατες στους Κινεζους και ελεγε συνεχεια τον Ιανουάριο και τον Φεβρουαριο κι ο Τσιόδρας μαζι, ότι ο ιός ειναι ακινδυνος και δυσκολα μεταδιδεται απο ανθρωπο σε ανθρωπο; Θελουν να μας ξεκανουν και τωρα βρηκαν τις μασκες... και θα τις βαλουν και στα παιδια απο το νηπιαγωγειο..
    Καλά δεν εχεις ιντερνετ στο σπιτι; Δεν ειδες οτι η Ολλανδια ζητησε απο τους γιατρους να εγγυηθουν εγγραφως οτι οι μασκες ΔΕΝ ειναι επικινδυνες για την δημοσια υγεια κι οταν αυτοι αρνηθηκαν τους ειπε ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ...
    Π: Δεν συμφωνώ, αλλά είναι η άποψή σας... Εμενα δεν με ενδιαφερει τι λεει το ιντερνετ αλλα ο ΠΟΥ... Ετσι κι αλλοιως τωρα ο κ Τσιοδρας ειπε οτι μπορουμε να τις φοραμε αφοβα αρκει να προσεχουμε...
    Τ: Καλα εσυ το βιολι σου... Υπαρχουν κι άλλοι επιστημονες που λενε να μην την φοραμε... αυτοι δεν ξερουν;
    Π: Δεν με νοιαζουν τι λενε... εγω ακουω ΜΟΝΟ οποιον μου δειχνει η κυβερνηση κι ο ΠΟΥ....
    Τ: Ξέρω τι σου λέω... Τέλος πάντων, κέντρο που ακριβώς?
    Π: Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
    Τ: Πας επισκεπτήριο? Γιατί και αυτό μας έκοψαν, ούτε τους ανθρώπους μας δεν αφήνουν να δούμε...
    Π: Όχι, απλώς πριν από 20 μέρες διαγνώστηκα με κορωνοϊό, έκανα την καραντίνα μου και τώρα πάω για επανεξέταση...
    Τ: ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ? ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΙΣ? ΕΜΕΝΑ ΒΡΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ αντι να συζηταμε ολα αυτα δεν μπορουσες να μου πεις απο την πρωτη στιγμη οτι εχεις τον φονικο ιό; Τοσο Μ@λ@κ@ς εισαι?
    Σαν τον ΠΟΥ το κρυβεις κι εσυ....;
    Ιδια σκατα ειστε ολοι σας.... για να μας ξεκανετε....
    Π: .....???

    ΑπάντησηΔιαγραφή